Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Hei alle velvillige der ute. Har ansatte i bhg lov å være alene med en gruppe på 6 barn på egenhånd? Noen som vet? Anonymkode: 3522a...680
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hei alle velvillige der ute. Har ansatte i bhg lov å være alene med en gruppe på 6 barn på egenhånd? Noen som vet? Anonymkode: 3522a...680 Ja 6 store barn, men enhver barnehage med respekt for seg selv, gjør det ikke Anonymkode: 920e4...ffc
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Ja jeg tror de har lov til det. Anonymkode: 54ee2...5c7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Alt er lov i barnehager så lenge det IKKE FINNES EN LOV SOM REGULERER HVOR MANGE BARN EN VOKSEN KAN HA ANSVARET FOR. det skal bare være "forsvarlig". Hva som er forsvarlig er opp til hver enkelt barnehage. Anonymkode: fbe2c...187
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt er lov i barnehager så lenge det IKKE FINNES EN LOV SOM REGULERER HVOR MANGE BARN EN VOKSEN KAN HA ANSVARET FOR. det skal bare være "forsvarlig". Hva som er forsvarlig er opp til hver enkelt barnehage. Anonymkode: fbe2c...187 Dette 👆 når det er sagt kan du som foreldrer helt klart stille spørsmål ved forsvarlighet. Ta kontakt med ped.leder og evt styrer. Forstår jeg det slik at dette var snakk om på tur utenfor bhg? Da er det isåfall enda viktigere at du tar det opp. Tenk om noe hadde skjedd med den voksne på tur og vips var barna helt alene? Anonymkode: 99008...2c3
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Kommer litt an på hva slags tur også Jobber i bhg og nærmeste nabo er en diger park. Har ofte hatt med meg både 10 og 15 barn rett utenfor gjerdet for å spille fotball alene. Eller 6 6 åringer og gått til dammen og sett etter rumpetroll. Hadde aldri tatt med meg de seks barna den andre veien i trafikken alene. Anonymkode: 7001b...ac0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kommer litt an på hva slags tur også Jobber i bhg og nærmeste nabo er en diger park. Har ofte hatt med meg både 10 og 15 barn rett utenfor gjerdet for å spille fotball alene. Eller 6 6 åringer og gått til dammen og sett etter rumpetroll. Hadde aldri tatt med meg de seks barna den andre veien i trafikken alene. Anonymkode: 7001b...ac0 Nei, det gjør det ikke. Hi spør om det er lov, og det er det. Anonymkode: 920e4...ffc
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, det gjør det ikke. Hi spør om det er lov, og det er det. Anonymkode: 920e4...ffc Jeg må og si, at det at du tar med deg opptil 15 unger alene på utsiden av barnehagen, er helt idiotisk Anonymkode: 920e4...ffc
Julie (: Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Her hender det at de fem eldste jentene går på en tur med en ansatt, for eksempel et par hundre meter til en blomstereng eller en tur i parken. Men dette er snakk om fornuftige, velfungerende femåringer, da. De hadde ikke kjørt samme opplegg på fem to-treåringer, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kommer litt an på hva slags tur også Jobber i bhg og nærmeste nabo er en diger park. Har ofte hatt med meg både 10 og 15 barn rett utenfor gjerdet for å spille fotball alene. Eller 6 6 åringer og gått til dammen og sett etter rumpetroll. Hadde aldri tatt med meg de seks barna den andre veien i trafikken alene. Anonymkode: 7001b...ac0 6 6åringer alene til en dam? Anonymkode: 36b23...ba3
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 Noen i min barnehage kan fint gå på tur med 6 store barn, ta bussen inn til byen eller gå på butikken, å noen tar med seg 3, 3 åringer på tur. Jeg nekter å gå på tur med barna alene, er altfor redd for at det skal skje noe, jeg er ikke ute alene engang. Anonymkode: 9dd4c...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå