Gå til innhold

Var siste 50 shades filmen bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koste du deg på kinoen?

Nytter ikkje lese kritikk laget av folk som ikkje liker desse filmene (eller bøkene).

Anonymkode: e70e7...127

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kjeda meg. De viktige scenene var laget med hastverk, slik at mye av historien ble helt utvannet, og den er jo ikke akkurat tjukk fra før av😐. Rett og slett skuffa! 

Anonymkode: 2b854...323

Skrevet

Nei, jeg syntes den var kjedelig. Ingen historie, ingen handling. Mye sex

Jeg har aldri vært fan av de filmene. 

De jeg var sammen med har lest bøkene og sett filmene og mente det var litt handling i nr.3

Anonymkode: 618ed...0d3

Skrevet

Vi var 8 stk sammen, halvparten har lest bøkene. Vi var enige om at vi syns denne filmen var den beste av de tre. Ser vi er uenige med de andre som har svart til nå:)

masse fra bøkene som ikke er tatt med , men sånn må det jo bli. 

Det er jo ikke verdens beste filmer, enten så liker man de eller ikke har jeg følelsen av. 

Syns det var lite sex i filmene jeg da, er jo mye mer i bøkene.  Handlingen i film 3 dreier seg svært lite om sex. Men om historien bak Christian Grey. 

Anonymkode: 2fed3...437

Skrevet

Nei den var elendig! 

Hadde ventet meg en god avslutning  men nei. 

Anonymkode: 6f159...43d

Skrevet

boring

Anonymkode: c7755...b01

Skrevet

Jeg synes den var helt magisk jeg. Faktisk den beste filmen jeg har sett. Men så har jeg heller ikke så stor interesse for film, og har naturligvis ikke lest bøkene. 
Men jeg, og venninnene mine (vi har utdanning gode jobber alle sammen), kosa oss og kan lett finne på å se den en gang til :-) 

Anonymkode: c73ee...fc4

Skrevet

Skuffa 😔 Sexen var tonet ned så sinnsykt og handlingen var tynn.

Anonymkode: 50c6c...33d

Skrevet

Jeg synes den var best av de tre filmene fra Fifty Shades.

Anonymkode: b16dc...7b8

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes den var helt magisk jeg. Faktisk den beste filmen jeg har sett. Men så har jeg heller ikke så stor interesse for film, og har naturligvis ikke lest bøkene. 
Men jeg, og venninnene mine (vi har utdanning gode jobber alle sammen), kosa oss og kan lett finne på å se den en gang til :-) 

Anonymkode: c73ee...fc4

Virkelig, beste filmen du har sett? 🙄

Anonymkode: 6f01d...0a3

Skrevet

Men var sexen tonet ned enda mer enn de 2 første? Sexen i de første er jo heller ikke spesielt ille. Ifølge bøkene burde de scene vært mye verre. Synes Dornan er hot jeg men han kunne godt vært mye mer badass og røff. I den scenen ved biljardbordet hvor han skal ta henne hardt som han sier. Er jo helt vanlig bakfraknulling...

Anonymkode: d6f2d...d25

Skrevet

Synest hele film ideen var dårlig. Hvisman ikke kan gjøre det bedre enn det de har gjort i disse filmene, så kunne man likegodt latt vær å lage filmene. Har sett de to første, film nr 2 så jeg hjemme , den var så kjedelig at jeg sovnet , så å se nr 3 det gidder jeg ikke se. Bøkene er og blir de beste 😊

Anonymkode: 9bc25...cce

Skrevet

Nei, stor nedtur. Ikke at de første var briljante heller, men dette...

Anonymkode: 754af...570

Skrevet

Den var veldig bra laget til estetisk sett, men storyen er syltynn. Det var flere ting de kunne gått litt i dybden på og da ville det blitt en helt Ok film. Det gjorde de ikke. Det var sex, litt hverdagsliv, minimalt med action mot slutten - The END . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...