Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Er enslig og for noen år siden rotet jeg tre ganger med en mann (ikke siste biten med sex, men ellers annet). Jeg er fortsatt singel og hatt lite sånn kontakt siden. Har snakket litt med han av og til. Han er interessert videre, men virker i bare den biten. Jeg er egentlig interessert i kjæreste, men savner nærhet/sex. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 55553...d32
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Får du deg en pulevenn setter du kjærestejakten på pause. Sikker på at du vil det? Anonymkode: c08ca...f17
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Bruk han til sex, om du tenner på han. Men IKKE få følelser for han med mindre han får følelser for deg! Anonymkode: 017b6...a46
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Det kommer an på hvordan dine følelser er for mannen. Vil du at det skal bli noe mer med han? Klarer du å ha et elsker-forhold med han og likevel date andre? Er svaret ja-nei, skal du la det være. Er svaret nei-nei, skal du la være. Er svaret nei-ja går du får det. Er svaret ja-ja, kan du forsøke. Anonymkode: e2c8f...f7f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Er kanskje lett å falle for han som noe mer når det er lenge siden du har hatt sex. Sex utløser jo gjerne følelser å Anonymkode: 899fe...499
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Dette var en jeg var veldig betatt av da og vi hadde veldig god kjemi. Ikke sett han siden. Så går vel på en smell visst jeg gjør det. Men når man står på stedet hvil så begynner man å tenke. Bør vel ikke gjøre det. Er jo kjæreste jeg egentlig vil ha. Anonymkode: 55553...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå