Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 2 åringen min har ikke vært særlig glad i tannpuss, spesielt ikke av tennene oppe, men det har gått fint å få pusset ved å holde han i armene mine. Men i det siste har han blitt helt krakilsk bare jeg nærmer meg tennene oppe i munnen. Han skriker som en gal og virker som han får vondt, det eskalerer helt. Det er ikke sinna-skrik heller, men mer desperat gråt.. Noen som har opplevd lignende? Hva kan det være som gjør det så grusomt å pusse tennene oppe? 😳 Anonymkode: 0f1b7...924
Mamma_til_2 Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Han kan få jeksler oppe da er det vondt i tannkjøttet før de bryter ut. Du må bare pusse fort og gæli oppe si du forstår det er vondt men du skal være kjapp og forsiktig.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Gjerne gi fluortabelett som "belønning". Det fungerte veldig bra her. Anonymkode: ff74e...0dc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Jeg pleier å sette de på dolokket, og så sitter jeg foran dem og venter til de er klare. Den yngste og mest krakilske av dem har vi bare måttet holde nede. Anonymkode: 085ad...e88
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Her har vi skjermtid kun ved tannpuss. Det er det eneste som har distrahert tilstrekkelig. Anonymkode: 961ee...7f3
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Vi har lest Karius og Baktus til alle våre tre barn fra de var små. Dette har 'skremt' de tilstrekkelig slik at de alltid gjerne vil pusse tennene 😃👍 Anonymkode: 2be17...66b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 Får du sett inni munnen, om han er sår, har blemmer eller noe? Det finnes flere virus som kan gi smerter i munnen. Hvis det ser ut som han faktisk får vondt av tannpuss ville jeg tatt ham med til enten lege eller tannlege, for å utelukke at det er noe galt. Anonymkode: 4193c...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå