Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 I bursdag? i klassen til sønnen min er de 28 elever. Bare 7 et gutter. Før har vi feiret med bare guttene og det har vært veldig behagelige bursdager. Men nå er de kommet dit hvor de er sammen på kryss av kjønn og hans kjerne er to gutter og to jenter utenom han selv. Disse 5 er stadig med hverandre hjem etter skolen osv. Jeg leier et lokale der jeg driver en bedrift. Der er det plass til 30 mennesker. Hvis jeg inviterer hele klassen, vil jeg feire den det. Hjemme om jeg bare inviterer guttene. Jeg har da 3 valg: 1. Invitere bare guttene og ha det hjemme 2. Invitere alle guttene og de to jentene han er bestevenn med og ta støyten om at det blir urettferdig for de andre jentene og feire hjemme 3. Invitere alle, feire utenfor hjemmet, bare rydde opp fordi det er folk som rengjør der Hva ville dere valgt? (tror sønnen min vil velge bare guttene og de to jentene. Men jeg vet at dette da blir snakkis blandt foreldre og tatt opp på neste foreldremøte) Anonymkode: 47978...1ae
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Guttene i eget selskap. Filmkveld med kompiser og venninner. Anonymkode: f7fb7...82a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Guttene i eget selskap. Filmkveld med kompiser og venninner. Anonymkode: f7fb7...82a Det kan jeg sikkert gjøre, men da blir det jo veldig mange selskap da. Anonymkode: 47978...1ae
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Guttene og de to jentene. Levere invitasjon privat. Anonymkode: ef568...658
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: I bursdag? i klassen til sønnen min er de 28 elever. Bare 7 et gutter. Før har vi feiret med bare guttene og det har vært veldig behagelige bursdager. Men nå er de kommet dit hvor de er sammen på kryss av kjønn og hans kjerne er to gutter og to jenter utenom han selv. Disse 5 er stadig med hverandre hjem etter skolen osv. Jeg leier et lokale der jeg driver en bedrift. Der er det plass til 30 mennesker. Hvis jeg inviterer hele klassen, vil jeg feire den det. Hjemme om jeg bare inviterer guttene. Jeg har da 3 valg: 1. Invitere bare guttene og ha det hjemme 2. Invitere alle guttene og de to jentene han er bestevenn med og ta støyten om at det blir urettferdig for de andre jentene og feire hjemme 3. Invitere alle, feire utenfor hjemmet, bare rydde opp fordi det er folk som rengjør der Hva ville dere valgt? (tror sønnen min vil velge bare guttene og de to jentene. Men jeg vet at dette da blir snakkis blandt foreldre og tatt opp på neste foreldremøte) Anonymkode: 47978...1ae Hva så om det blir tatt opp? Så lenge du ber alle guttene, og ikke utelater én eller to av dem, så må vel det være lov + de to jentene. Hadde du utelatt kun to av de også så kunne jeg jo skjønt det om folk reagerer. Men to av 21 jenter? Absolutt innafor spør du meg! Vi gjorde det samme da vårt barn feiret bursdag: Inviterte alle av samme kjønn + et par av det andre kjønnet. Anonymkode: a1e6a...6af
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 Hvor gammel er sønnen din? Anonymkode: ac243...178
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er sønnen din? Anonymkode: ac243...178 Han blir 9 Anonymkode: 47978...1ae
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 Jeg syns nå det er helt greit at han inviterer for eks. guttene og de to jentene. Det er jo godt under halvparten av barna i klassen, så det får være greit. Da min mellomste ble 10 år var hun lei store upersonlige bursdager. Da fikk hun lov til å invitere kun de nærmeste. Det var det også mange andre som gjorde. Og det har vi fortsatt med. Anonymkode: ac243...178
sug lut Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 Inviter de han faktisk er sammen med og ha en ordentlig bursdag hjemme.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: I bursdag? i klassen til sønnen min er de 28 elever. Bare 7 et gutter. Før har vi feiret med bare guttene og det har vært veldig behagelige bursdager. Men nå er de kommet dit hvor de er sammen på kryss av kjønn og hans kjerne er to gutter og to jenter utenom han selv. Disse 5 er stadig med hverandre hjem etter skolen osv. Jeg leier et lokale der jeg driver en bedrift. Der er det plass til 30 mennesker. Hvis jeg inviterer hele klassen, vil jeg feire den det. Hjemme om jeg bare inviterer guttene. Jeg har da 3 valg: 1. Invitere bare guttene og ha det hjemme 2. Invitere alle guttene og de to jentene han er bestevenn med og ta støyten om at det blir urettferdig for de andre jentene og feire hjemme 3. Invitere alle, feire utenfor hjemmet, bare rydde opp fordi det er folk som rengjør der Hva ville dere valgt? (tror sønnen min vil velge bare guttene og de to jentene. Men jeg vet at dette da blir snakkis blandt foreldre og tatt opp på neste foreldremøte) Anonymkode: 47978...1ae Drit i snakkisen. Det er jo snakk om 2 av 21 jenter... Anonymkode: b1cac...6a5
3 i april Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 Å invitere 2 av 21 jenter går absolutt ikke under utestenging altså. Så inviter guttene og de 2 jentene, men ta innbydelsene privat og ikke del det ut på skolen. Om det blir bråk så hadde jeg bare sagt det som det var dere ville feire det hjemme og gutten ville invitere de 2 jentene siden han ser på de som nære venner, og at du synes at det var greit siden det er 22 jenter i klassen. Seriøst ingen kan påstå at de ikke skjønner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå