Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Går på Citalopram, og har helt mistet sex-lysten og evnen til å få orgasme. Er også fryktelig trøtt. Prøvde Wellbutrin i 2 mnd, men ble fryktelig deprimert igjen, så måtte bare bytte tilbake. Men den perioden hadde jeg sex-lyst, og var heller ikke trøtt. Er det noen som vet om ett merke antidepressiva hvor jeg får tilbake sex-lysten?? Og kanskje ikke blir så trøtt av..... Anonymkode: 361ee...808
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Jeg er ikke deprimert men fordi jeg sliter med sexlyst så har jeg nå fått prøve noen antidepressiv tabeletter som mange har fått økt sexlyst av. Wellbutrin retard funker veldig bra på meg og har verken blitt deprimert eller trøtt av de. Eneste jeg merket i begynnelsen var hyppige angstanfall,men det får du visst bare hvis du har slitet med angst før. Nå har jeg brukt den 4 uker å har økt sexlyst og har ikke lenger noe angstanfall. Anonymkode: bee36...563
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke deprimert men fordi jeg sliter med sexlyst så har jeg nå fått prøve noen antidepressiv tabeletter som mange har fått økt sexlyst av. Wellbutrin retard funker veldig bra på meg og har verken blitt deprimert eller trøtt av de. Eneste jeg merket i begynnelsen var hyppige angstanfall,men det får du visst bare hvis du har slitet med angst før. Nå har jeg brukt den 4 uker å har økt sexlyst og har ikke lenger noe angstanfall. Anonymkode: bee36...563 Wellbutrin tok ikke depresjonen min, det var helt forferdelig da jeg gikk på den..... Fikk også mer angst og mareritt. Supert at jeg fikk sex-lysten tilbake, og at jeg ikke var så trøtt. Men jeg MÅ ha noe som hjelper på depresjonen...... Anonymkode: 361ee...808
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Jeg går på efexor. Får mer energi av den og bra sexlyst. Anonymkode: 325af...6d2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg går på efexor. Får mer energi av den og bra sexlyst. Anonymkode: 325af...6d2 Fungerer den bra mot depresjonen? Anonymkode: 361ee...808
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Jeg husker ikke hva jeg gikk på før, cipralex eller noe sånt. Da sleit jeg med å få orgasme, men kun i starten. Det gikk over Så vær tålmodig. Nå har jeg startet på nye piller, kun pga allergi mot de forrige- nå er jeg helt sinnsykt trøtt. Helt kake. Men tenker at det går over det også Man skal gi de en måned på å regulere seg. Anonymkode: 4370a...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå