Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Jeg passer ikke inn i A4-boksen føler jeg. Jeg deler ikke interesser med noen jeg kjenner. Følger ikke med på noe som helst av sport, OL interesserer meg ingenting, leser ikke nyheter som omhandler politikk og interesserer meg generelt ikke for noe som helst av det de rundt meg gjør. Jeg er ikke veldig sosial av meg, liker best intime sammenhenger fremfor store mengder med folk. Jeg har alltid følt meg som outsideren i familien. Deler ikke humor eller interesse med noen av dem, og jeg unngår alle situasjoner hvor jeg må være sammen med dem, rett og slett fordi at vi er så forskjellige at vi ikke kommer overens. Jeg skjønner at jeg er en særing. Jeg interesserer meg for verdensproblemer som sult og krig og har fra jeg var 12åring alltid drømt om å flytte til fattigste slummen og bidra med det jeg kan. Men ingen vil snakke om slike ting. Ingen deler disse tankene. Jeg har tre gode venninner, men de bor alle spredd utover og jeg ser dem stort sett bare i ferier, og selv sammen med dem tar jeg meg i å tenke at jeg er så utrolig annerledes enn alle andre. Jeg begynner å bli ekstremt ensom og det begynner å utvikle seg til depressive tanker. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og hvordan jeg noen gang skal bli kvitt denne følelsen av å stå helt alene i verden. Det er så slitsomt. Er det noen flere enn meg? Anonymkode: 7d0de...a26
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Hvis ikke dette er din tråd nr. 2, så er det en likesinnet med samme trådtittel her... Anonymkode: d831a...3e9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis ikke dette er din tråd nr. 2, så er det en likesinnet med samme trådtittel her... Anonymkode: d831a...3e9 Nei, dette er ikke min tråd nummer to. Hvilken mener du? Kanskje jeg kan finne trøst i noen andres problemer, om ikke annet Hi Anonymkode: 7d0de...a26
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, dette er ikke min tråd nummer to. Hvilken mener du? Kanskje jeg kan finne trøst i noen andres problemer, om ikke annet Hi Anonymkode: 7d0de...a26 Oisann, der fant jeg den ja. Den var skummelt lik min egen, og det helt tilfeldig! Nesten godt å høre at vi er flere, i det minste. Hi Anonymkode: 7d0de...a26
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Bor du på et lite sted. Jeg bodde på et lite sted hvor ingen delte mine interesser. Studerte på universitetet og flyttet til Oslo og fant ut at jeg hadde mange likesinnede. Du har nok mange som er lik deg, du har bare ikke funnet dem enda. Jeg interesserer meg også mest for verdensproblemer og urettferdighet. Har derfor jobbet i flere perioder for hjelpeorganisasjoner i Afrika. Det er givende og utviklende. Finn din plass, studer og forsøk å ta de muligheter som byr seg. Du er ikke sær, det er mange som deg. Anonymkode: e1838...5bb
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Engasjer deg i flyktningsarbeid i kommune/gjennom Røde Kors etc, kontakt Dråpen i Havet feks og hjelp de. Meld deg inn i Rødt eller Sv, de kjemper for likere fordeling. Jeg så du ikke var politisk engasjert, ikke glad i å strikke osv osv, men igjennom endel slike aktiviteter kan du komme i kontakt med mennesker som er likere deg. Mange tørr ikke leve helt ut drømmen, men finner light utgaver gjennom lokale aktiviteter. En dag sitter dere kanskje flere med samme drømmen og faktisk får gjennomført den Anonymkode: 870e6...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå