Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Det er ikke foreldet enda, og jeg vurderer fremdeles å melde en tidligere utleier for skatteunndragelse. Til sammen er det nok snakk om rundt 3- 400 000 kroner i unndragelse for utleieinntekter da jeg og forrige person leide boligen mens vedkommende bodde utenlands, og for salg av boligen uten å betale skatt som om den var brukt av utleieren selv (noe den aldri ble). Utleieren dreit dessuten i å betalte fellesutgiftene, så de første sju månedene vi leide der kom jeg tre ganger hjem til et stort brev merket "varsel om utkastelse" som var tapet fast på døren med Namsmannens logo på, som jeg måtte håndtere ved å kontakte dem og utleier gjentatte ganger. Med ganske store skolebarn ble dette allerede andre gang jeg opplevde det mildt sagt svært stressende og en stor bekymring, og jeg ble også redd for at barna skulle kom hjem før meg en dag og bli møtt av et slikt brev på døren. Hadde dere meldt fra til skatteetaten? Anonymkode: 7474e...42d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Ja! Av den enkle grunn at han stjeler fra samfunnet, han stjeler fra oss alle! Anonymkode: 29ad5...94e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 Helt klart - meld fra! Anonymkode: d8957...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå