GĂ„ til innhold

Hvem har rett? 😳 Dette er da ikke min skyld, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen sender ut SMS om ledige vakter. Her om dagen sendte hun en melding om "hvem vil jobbe" og det sto tid og dato pÄ ca 12 vakter. Jeg svarte "jeg kan jobbe dagvakt den 15/2. Mvh ****". Jeg hÞrte ingenting Ä antok derfor at noen andre fikk vakten. Vanligvis fÄr jeg svar om at "du har blitt tildelt dagvakt 07-15.00 den 15/2", ett type automatisk svar. I dag tidlig ringer sjefen Ä lurer pÄ hvor jeg er. Sier som sant er at jeg er hjemme. Hun ble sur over at jeg ikke var pÄ jobb, jeg forteller at jeg ikke viste at vakten ble min da hun aldri svarte. Hun mener dette er min feil, jeg mener at dette er hennes ansvar da hun burde gitt meg beskjed om at vakten ble min. Ikke har jeg vÊrt pÄ jobb siden jeg besvarte meldingen heller. Hvem har "rett"?

Anonymkode: 12db0...95c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjefens feil ...

Anonymkode: 32828...d5d

Skrevet

Hun burde selvfÞlgelig bekreftet at du har fÄtt vakten!

Anonymkode: bab36...477

Skrevet

Enig i at det er sjefen sin feil. Da jeg jobbet en plass vi brukte et slikt system fikk vi alltid bekreftelse pÄ hvilke vakter vi hadde fÄtt, og ikke noe svar betydde at vi ikke fikk vakten.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjefen sender ut SMS om ledige vakter. Her om dagen sendte hun en melding om "hvem vil jobbe" og det sto tid og dato pÄ ca 12 vakter. Jeg svarte "jeg kan jobbe dagvakt den 15/2. Mvh ****". Jeg hÞrte ingenting Ä antok derfor at noen andre fikk vakten. Vanligvis fÄr jeg svar om at "du har blitt tildelt dagvakt 07-15.00 den 15/2", ett type automatisk svar. I dag tidlig ringer sjefen Ä lurer pÄ hvor jeg er. Sier som sant er at jeg er hjemme. Hun ble sur over at jeg ikke var pÄ jobb, jeg forteller at jeg ikke viste at vakten ble min da hun aldri svarte. Hun mener dette er min feil, jeg mener at dette er hennes ansvar da hun burde gitt meg beskjed om at vakten ble min. Ikke har jeg vÊrt pÄ jobb siden jeg besvarte meldingen heller. Hvem har "rett"?

Sjefen har feil her.

Anonymkode: a141a...1c7

Skrevet
Akkurat nÄ, Pobie skrev:

Enig i at det er sjefen sin feil. Da jeg jobbet en plass vi brukte et slikt system fikk vi alltid bekreftelse pÄ hvilke vakter vi hadde fÄtt, og ikke noe svar betydde at vi ikke fikk vakten.

Stemmer.

Anonymkode: a141a...1c7

Skrevet

Jeg vil anta at dersom flere melder seg pÄ en vakt sÄ sier sjefen fra til den som fÄr den, ellers dukker alle opp. Kanskje det bare var du som meldte deg pÄ nÄ. Og da mÄ du fÄ beskjed for det er umulig for seg Ä vite at du var en eneste! Dette er den eneste logiske mÄten i mine Þyne.

Anonymkode: 96737...e0e

Skrevet
7 minutter siden, Pobie skrev:

Vi fÄr ogsÄ en slik melding. Eller, jeg har alltid fÄtt det tidligere. NÄr sjefen legger inn vakten i vÄrt system , sendes det automatisk en melding med bekreftelse. Hvorfor jeg ikke fikk det nÄ vet jeg ikke. Sjefen bekreftet forsÄvidt at jeg ikke hadde fÄtt melding, men at jeg burde ringt selv Ä spurt. tror ikke jeg gidder flere ekstravakter pÄ dette stedet...

hi

Skrevet

Sjefen har tabba seg, og skulle bekrefta.  Det kunne vore fleire som ville jobbe.  -helsing "sjefen"

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fÄr ogsÄ en slik melding. Eller, jeg har alltid fÄtt det tidligere. NÄr sjefen legger inn vakten i vÄrt system , sendes det automatisk en melding med bekreftelse. Hvorfor jeg ikke fikk det nÄ vet jeg ikke. Sjefen bekreftet forsÄvidt at jeg ikke hadde fÄtt melding, men at jeg burde ringt selv Ä spurt. tror ikke jeg gidder flere ekstravakter pÄ dette stedet...

hi

Hvis systemet er slik at dere gÄr beskjed bÄde om dere fÄr vakten og om dere ikke gÄr den burde du sjekket om du ikke hÞrte noe. Om du bare fÄr beskjed om du gÄr den har du ditt pÄ det tÞrre.

Anonymkode: c94fe...aff

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hi

Hun er pÄ defensiven og sur fordi hun mangler folk. Men hun er selv skyld i det.

Anonymkode: f9539...6be

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun er pÄ defensiven og sur fordi hun mangler folk. Men hun er selv skyld i det.

Anonymkode: f9539...6be

❀ Takk for svar. 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...