Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Dere som har vært der, er det et ok sted? Altamar Hotell Har vært på GC flere ganger, men kun vært i Angry Birds-parken i Puerto Rico. Er det et sted hvor det er litt å finne på for meg og barnet mitt på 5,5 år? Anonymkode: a268e...b23
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Det er jo bading og lek på lekeplasser som er greia . Det er ikke mye annet. Du har jo Angri bird parken, og dyreparken, båttur. Ubåten, minigolf. Er ikke så mye annet en strand og bad! Anonymkode: 2fe17...a05
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Har vært der en gang og aldri mer. Det er kun hoteller, et slitent og lite interessant kjøpesenter med restauranter og barer fulle av fulle briter, og mangler (etter min mening) sjarm totalt. Det er en kynisk liten turistlandsby. Anonymkode: e0155...759
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Ok Sydenturer er jo i stor grad bading og leking uansett. Men Puerto Rico er kanskje ikke det beste stedet på GC, ser den. Anonymkode: a268e...b23
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Det ligger jo ikke lange bussturen unna Mogan, som er mye finere sånn visuelt sett. Stranden der er nydelig og det er veldig mange gode restaurnter der. Ellers ligger Amadoresstranden ennå nærmere og den er og veldig fin. Om du reiser dit med en femåring så tenker jeg at PR er er helt ok. Dere får god mat, sol, strand, badebasseng osv. Det er jo ikke så mye mer enn det en på 5-6 år krever. Greit nok, det er mye fulle engelskmenn der, og det er en gjennomsyret turistby, men om man leter litt så finner man faktisk litt ekte Gran Canaria sjarm der også. Senteret er ikke sååå kjipt, og ihvertfall ikke for en på fem år, mye greier å se på som blinker og som man kan trykke på. Bare dra derifra før barene begynner å fylles opp :-) Anonymkode: b5b7c...7c5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #6 Skrevet 15. februar 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det ligger jo ikke lange bussturen unna Mogan, som er mye finere sånn visuelt sett. Stranden der er nydelig og det er veldig mange gode restaurnter der. Ellers ligger Amadoresstranden ennå nærmere og den er og veldig fin. Om du reiser dit med en femåring så tenker jeg at PR er er helt ok. Dere får god mat, sol, strand, badebasseng osv. Det er jo ikke så mye mer enn det en på 5-6 år krever. Greit nok, det er mye fulle engelskmenn der, og det er en gjennomsyret turistby, men om man leter litt så finner man faktisk litt ekte Gran Canaria sjarm der også. Senteret er ikke sååå kjipt, og ihvertfall ikke for en på fem år, mye greier å se på som blinker og som man kan trykke på. Bare dra derifra før barene begynner å fylles opp :-) Anonymkode: b5b7c...7c5 Takk for svar. Vet at Puerto Mogan er fint ja, det koster 5000 mer å reise dit den aktuelle turen. Får se hva vi gjør. Anonymkode: a268e...b23
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #7 Skrevet 15. februar 2018 Helt greit for badetur med barn. Er det ikke bading og lek man skal da? Tenker det ikke er så viktig med høykultur og sjarmerende bebyggelse. Hadde ikke orket og betale 5000 mer for Mogan. Alt til sitt bruk tenker jeg. Anonymkode: 5d4c6...8c1
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #8 Skrevet 15. februar 2018 Vi kjørte gjennom Puerto Rico i bussen på tur til Taurito-hotellet vi skulle til, og var helt sjokkerte over hvor ille det så ut! Slummen av ferieplasser, spør du meg. Trafikk, stygt kjøpesenter, mange av hotellene var laaangt fra sjøen. Nei takk! Med tre barn, var Taurito fantastisk for oss. Ingen trafikk, rent og pent, og både strand og badeland der vi var. Trenger du badeferie, anbefales det! Anonymkode: eb304...252
Kaffekjerring Skrevet 15. februar 2018 #9 Skrevet 15. februar 2018 Puerto Rico er et fint sted å reise til. Bading, strand, varmt og godt. Stort sett. Man får ta det som det er og da kan det bli knallbra. Betjening på restauranter er barnevennlige og og det finnes endel barnevennlige hotell. De er selgere hele bunten der nede dog (nesten da) så vær obs på det. Vi har vært der tre ganger, siste gangen med en på 8 år. Han koste seg storveis. Bodde på Puerto Azul (på toppen) og angret på at vi ikke leide bil. Taxi er billig, men med barn så er det kjekt å kunne gjøre hva man vil. Men vi angret ikke på hotellvalget, jeg ville ikke ha valgt hotell nede i dalen. Stranden i PR og Amadores er definitivt de beste. Og Mogan da😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå