Gå til innhold

Hvordan ser dere på TV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, har dere god gammeldags dekoder med abonnement hos Telenor etc? Eller har dere Apple-TV og ser kun på apper? Eller begge deler? Grunnen til at jeg spør, er at dekoderen vår er ødelagt og Telenor prøver å selge oss en ny. Men, er det egentlig noen vits når vi kun ser litt på NRK (og den finnes jo via app), litt på tv2 og TVNorge (og de har jo også apper). Er det ikke bare like greit å kjøpe en Apple TV-boks og se via apper?

Hva gjør dere?

Anonymkode: e655a...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kun viaplay og Netflix. Har smarttv så appene ligger på tven

Anonymkode: 2528d...69d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette.

Det kommer så mange kanaler i de pakkene som vi ikke bruker også er det så mye reklame. 

Anonymkode: af91b...5ce

Skrevet

Viaplay og Netflix her. Er ikke så fancy med apple TV så her bruker vi chromecast og caster fra Pc`en til TV :)

Anonymkode: 41b05...976

Skrevet

Bruker bare Apple TV. Holder i massevis. 😊

Anonymkode: 8f105...7e1

Skrevet

Vi har TV-kanaler via fiber, canal digital.

Ungene bruker sjelden tv-kanalene da, de har playstation i kjellerstua som de bruker for å se nettflix/viaplay eller de ser på nettbrett.

Anonymkode: ba892...17e

Skrevet

Vi har begge deler. Fornøyd med det.

Anonymkode: 21cc1...0b0

Skrevet

Apple tv.

Anonymkode: 9317c...9b6

Skrevet

Ser TV via Get bredbånd, tar opp det meste som går av det vi er  interessert i, og ser det i ettertid. Get har også HBO i pakka si, samt NRK-appen, så bruker begge disse.  Har Netflix på tven i tillegg. Har ikke Apple-tv siden vi ikke  har  noen andre  Apple-produkter.

Anonymkode: 4a750...c41

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er sant!

Vi har jo smart-tv vi og. Gikk inn der nettopp, og der kan jeg jo søke opp de appene jeg vil ha. Så genialt, hvorfor visste jeg ikke det? Da trenger vi jo ikke noen dekoder til alle TV-kanalene. 🙈

Teknologi altså...

HI

Anonymkode: e655a...dc1

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Viaplay og Netflix her. Er ikke så fancy med apple TV så her bruker vi chromecast og caster fra Pc`en til TV :)

Anonymkode: 41b05...976

Du vet du kan kaste fra mobil? 

Anonymkode: ab2b4...451

Skrevet

Apple-TV og Netflix

Anonymkode: ec61c...18a

Skrevet

Apple TV med Netflix, viaplay, hbo, dplay, sumo og NRK. Slipper reklame. Tommel opp.

Skrevet

Canal digital og apple tv. Det ene i stua og den andre i kjelleren der vi ikke har tv signaler.

Anonymkode: 0413e...701

Skrevet

Parabol fra Canal Digital. Bor slik at det ikke finnes annen nettløsning enn kvoter på 4g. Brukes fort opp og blir dyrt. Caster noen få serier fra HBO og Netflix. 

Anonymkode: bf5bd...590

Skrevet

Vanlig dekoder fra Canal Digital. Ser masse på vanlig TV, men alt i opptak via boksen, så reklame er ikke noe problem. Synes det blir slitsomt å måtte forholde seg til mange ulike apper til alle de forskjellige kanalene jeg ser på, samt at det ofte blir noe feil når vi ser på nett-TV. Det bufrer i hytt og pine, vanskelig å spole og hvis man stopper midt i en episode starter den helt forfra igjen når vi skal se videre. Irr!! Pluss at jeg ser masse sport, og der er vanlig TV overlegent! 

Anonymkode: c0f64...dc6

Skrevet

Har appletv og bruker kun det. 

Anonymkode: 716d2...4d6

Skrevet

Vi har både canal digital og appleTv, men bruker bare Apple... har aldri tid til å Se ting når det går og vi savner det overhodet ikke heller. Burde egentlig bare kvitta oss med det 

Anonymkode: 90bc4...930

Skrevet

Har vanlig tv-abonnement fra Altibox, pluss vi har Netflix. Har smart-tv, så alle appene ligger der.

Anonymkode: 36cb2...17a

Skrevet

Apple 4, og T-wee fra kanal digital via Internett (ingen boks). Og så har vi Viaplay, HBO og Netflix.

Anonymkode: 19ecc...d4e

Skrevet

Vi har Apple TV på begge TVene, både den «smarte» og den gamle😊

Foretrekker Apple TV selv om smart-tv har de samme appene. Bedre meny, og mindre problemer eller rot. Vi har ikke hatt parabol de siste fem årene, og vi og barna er vant til kun nett-TV. 

Vi har NRK og sumo hele tiden, D-play i perioder, Hbo når det er serier vi vil se, og bytter litt mellom Netflix og Viaplay. Prøver å unngå å betale for mer enn vi bruker, så vi veksler litt i stedet for å ha alt hele tiden. 

Anonymkode: 900de...859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...