Gå til innhold

Abscess i halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmen min er helt fraværende pga dette, men er ikke lov å sende sms om sykdom. Kan jeg få mannen til å ringe for meg eller er det helt krise? Ligger selv med store smerter og forferdelig sykdomsfølelse.

Anonymkode: 59ba7...0c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig må det være greit. Han får ringe og si du ligger rett ut og helt har mistet stemmen så han ringer for deg.

Anonymkode: 22d48...da1

Skrevet

Jeg antar du har høyt sykefravær ved at du i hele tatt tenker tanken på at det er et problem. Du er redd for ikke å bli trodd.

Anonymkode: 50318...887

Skrevet

Jeg har ikke høyt fravær, har ikke vært borte fra jobb det siste året. Må tømme abscessen også så får nok sykemelding etterpå. Har vært gjennom dette en gang før, men da klarte jeg å ringe med en helt grøtete stemme. Så sjefen tror meg uten tvil.

HI

Skrevet
1 time siden, Gulljnta skrev:

Jeg har ikke høyt fravær, har ikke vært borte fra jobb det siste året. Må tømme abscessen også så får nok sykemelding etterpå. Har vært gjennom dette en gang før, men da klarte jeg å ringe med en helt grøtete stemme. Så sjefen tror meg uten tvil.

HI

Send melding og forklar situasjonen, det er ikke noe problem!

Anonymkode: e09a2...b98

Skrevet

Selvfølgelig ikke noe problem sånn som situasjonen er.forklar det på en sms eller la mannen ringe. God bedring!

Anonymkode: 3f873...4fb

Skrevet

Grunnen til at sms ikke er lov er gjerne fordi du da ikke kan vite om meldingen faktisk er mottatt, sjefen din kan for alt du vet ha mistet mobilen sin i do kvelden før og får derfor ikke lest meldinger. Når du ringer vet du at beskjed kommer frem til riktig person.

Om du skriver en sms og forklarer situasjonen, du har halsbetennelse med en byll i halsen du må på sykehuset og tømme, stemmen er helt vekk så du ikke får ringt, og avslutter sms'en med "vær snill å bekrefte at du har mottatt denne sms, om ikke vil jeg få mannen min til å ringe deg for å forklare situasjonen"

Anonymkode: 22d48...da1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...