Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #1 Skrevet 15. februar 2018 Altså ikke problem, men hvordan kan jeg si det på en grei måte? Mannen og jeg har hatt en dårlig periode med småbarn, vanskelig for å få hverdagen til å gå opp og mye irritasjon. Lite krangling, men også lite kjærestetid. Har ikke vært i tankene å gå fra hverandre, men vi har bare «vært der». Gift på 5. året, sammen i 8. Har barn på 5, 2, og er nå gravid i uke 20. Om nettene har han nå begynt å holde rundt meg igjen, noe som er hyggelig. Men jeg våkner hver gang og sliter med å sovne. Det blir varmt og jeg føler kun ubehag. Så må jeg vri meg ut, men etter en stund er han der igjen. Hvordan kan jeg si dette uten å såre han? Han prøver jo bare, men jeg blir utslitt av så mye avbrutt søvn. Har sagt det litt forsiktig, men han gjør dette på tredje uka nå likevel. Anonymkode: 2abb5...3dc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #2 Skrevet 15. februar 2018 Jeg selv trenger space når jeg sover. Alltid. Men det er et hyggelig "problem" du har da. Tror det skal gå greit om du roser ham for oppmerksomheten, viser at du legger merke til det, men timingen er litt dårlig. Noen menn må ha info veldig spesifikk.... Anonymkode: b1349...68d
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #3 Skrevet 15. februar 2018 Finn et kompromiss. Eks: hvis dere legger dere før. Så kan dere ligge og prate og holde om hverandre. Også når dere skal sove eller du våkner en gang og vrier deg ut så må du få sove med litt rom rundt deg. Holde hender til dere har sovnet eller noe. Si at det er kjempe hyggelig at han gjør sånn og minner om "gamle dager". Men akkurat søvn må du ha litt luft rundt deg. Bruke helgene om morgenen til å ligge bitte litt til i kroken. Anonymkode: 8b7ea...cbd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #4 Skrevet 15. februar 2018 Når man er gravid går kroppstempetaturen opp. Ikke rart han vil holde deg, du er jo et kraftverk full av gratis energi 😆 Og ikke rart du får panikk av det, man er jo varm nok som det er. Tilby å holde omkring han mens dere er våkne og prater i senga. Og så slipper dere taket og lager litt avstand når det skal soves. Anonymkode: 223df...17b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2018 #5 Skrevet 15. februar 2018 Takk for tips. Er så redd for å såre han mår det er så tydelig at han prøver, samtidig som at jeg trenger søvn for å fungere. Skal prøve å snakke med han og si det på en fin måte ❤️ Anonymkode: 2abb5...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå