Gå til innhold

Hva tenker du om at en assistent satte på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne sangen i en time på skolen? 

Elevene er 10-11 år. 

Anonymkode: 3a28f...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Russelåt? Upassende.

Anonymkode: d029c...197

Skrevet

Jeg hadde tenkt det var en hit-låt. Hadde ikke brydd meg om mitt barn hørte på den. 

Men du har jo åpenbart det, så da får du klage. 

Anonymkode: 682e6...828

Skrevet

Uproblematisk

Anonymkode: 15bb7...f90

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde tenkt det var en hit-låt. Hadde ikke brydd meg om mitt barn hørte på den. 

Men du har jo åpenbart det, så da får du klage. 

Jeg synes ikke sanger som fremmer sprit og shake ass’n har noe i et 5 klasse tinn å gjøre nei. Ville høre om det var jeg som overreagerte

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke sanger som fremmer sprit og shake ass’n har noe i et 5 klasse tinn å gjøre nei. Ville høre om det var jeg som overreagerte

Ja, det syns jeg du gjør. :)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det syns jeg du gjør. :)

Jeg og

Anonymkode: 15bb7...f90

Skrevet

Du overreagerer. Ikke problematisk.

Anonymkode: 15fd2...6e3

Skrevet

Jeg har jobbet en del som vikarlærer. Og da har barn i den alderen spurt om jeg kunne sette på russesanger. Jeg har svart at det er helt uaktuelt. 

Anonymkode: 681f3...e64

Skrevet

Kanskje litt feil at en voksen på skolen spiller den for barna, men hadde ikke reagert noe særlig på det.

Har barn på 8 og 11 år selv og de synger med på de rareste tekster, slett ikke laget for barneskolebarn, men sånn er det nå bare. 

Anonymkode: 71cab...784

Skrevet

Det var 2:37 jeg aldri får igjen...

Bortsett fra det så digger den alderen russelåter og den der var da ikke ille i det hele tatt. Om den passer i en skoletime er en annen ting, men hadde ikke brydd meg noe mer om det.

Skrevet

Jeg har mange ganger tenkt mitt om musikken de får lov å høre på skolen. Men det er slik en liten sak i det store bildet at jeg ikke har brydd meg med å si noe.

Anonymkode: 1be78...e3f

Skrevet

Det første verset handlet om at de er helt gærne, har mye penger, drikker sprit og har sex- det forherliger det å være så gærn at man tar av seg klærne. (hørte bare dette, trenger ikke høre mer for å vite hva jeg mener)

Dette er ikke passende tekst for barn i barneskolealder. Knappest ungdomskole.

Det blir for dumt å si "sånn er det jo bare" og fraskyve seg ansvar for hvilken musikk vi vil at barna våre skal utsettes for.

Dette er bare en av veldig mange sanger med utrolig dårlig budskap.

Anonymkode: 33357...210

Skrevet

Ikke rart unge idag har helt skrudde verdier og kler seg av og har sex foran kamera/sosiale medier i hytt og pine. Ikke overraskende når foreldre ikke reagerer på sanger som normaliserer slik atferd. 

Helt upassende!

Anonymkode: ed2d2...7fb

Skrevet

Helt upassende! 

Anonymkode: 42e02...587

Skrevet

Helt upassende, spesielt det arven voksen satte den på. 

Men den låta er ikke den værste låte barna hører på. 

Har du gått igjennom låtene ungene hører på. ? 

Anonymkode: 5e0a9...591

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det første verset handlet om at de er helt gærne, har mye penger, drikker sprit og har sex- det forherliger det å være så gærn at man tar av seg klærne. (hørte bare dette, trenger ikke høre mer for å vite hva jeg mener)

Dette er ikke passende tekst for barn i barneskolealder. Knappest ungdomskole.

Det blir for dumt å si "sånn er det jo bare" og fraskyve seg ansvar for hvilken musikk vi vil at barna våre skal utsettes for.

Dette er bare en av veldig mange sanger med utrolig dårlig budskap.

Anonymkode: 33357...210

Helt enig i dette. En ting er jo hva barn setter på selv, men voksne trenger ikke å bidra til det. 

Anonymkode: 89c3c...0ae

Skrevet

Bortsett fra at låta er grusomt dårlig ville jeg ikke reagert. Ganske så harmløst.

Anonymkode: 4985f...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...