Gå til innhold

Hvor gjør av alle de hersens blomstene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har en hel haug av orkideer, noen bambus små planter og to roser i sånn krukke... herlighet jeg kan ikke kaste de selvsagt. Men hvor er det man plasserer slike små planter?? Nå er alle stuet i kjøkken vinduet noe som er helt uakseptabelt! Så kan noen komme med vettuge ideer før jeg blir gal og kaster hele hurven

Anonymkode: 24805...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har en hel haug av orkideer, noen bambus små planter og to roser i sånn krukke... herlighet jeg kan ikke kaste de selvsagt. Men hvor er det man plasserer slike små planter?? Nå er alle stuet i kjøkken vinduet noe som er helt uakseptabelt! Så kan noen komme med vettuge ideer før jeg blir gal og kaster hele hurven

Du får sette dem i andre vinduer? Vi aner jo ikke hvor stor leilighet du har...

Anonymkode: 1575d...81a

Skrevet

Har du bare ett vindu i huset? Eventuelt kan du jo gi dem bort, istedenfor å kaste dem.

Anonymkode: 06363...e48

Skrevet

Stuebord, spisebord, spre dem utover i alle vinduskarmene, evt gi bort til venner og familie.

Skrevet

Må de altså stå i vinduet?? Jeg har ett megastort hus på 340 M2 men ingen av vinduene har bred karm. Er det noe mulighet for å få de fint andre steder? Eller linker til noen fine Potter? Fikk senest i går samme potteplante som på morsdagen også. Det er i hovedsaken orkideer, roser og sånne grønne bambus.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må de altså stå i vinduet?? Jeg har ett megastort hus på 340 M2 men ingen av vinduene har bred karm. Er det noe mulighet for å få de fint andre steder? Eller linker til noen fine Potter? Fikk senest i går samme potteplante som på morsdagen også. Det er i hovedsaken orkideer, roser og sånne grønne bambus.

De trenger lys. Det er der de får næring. Så vil du sette dem andre steder, må det være under en kraftig lyspære noen timer i døgnet.

Anonymkode: 1575d...81a

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå et det jo populært med pidestaller, du får det over alt. Da vil det kanskje bli enklere å sette de i nærheten av lys, men ikke nødvendigvis i vinduskarmen.

Feks disse fra kremmerhuset.no

17264_4.jpg

Anonymkode: 09d3b...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...