Gå til innhold

Skal lage fruktsalat hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å lage fruktsalat imorgen å har ofte jordbær i,men da har jeg laget det på sommeren. Ville dere styrt unna jordbær nå? De som er i butikken er vel kanskje ikke så søte? Får gjester imorgen så viktig at det blir godt :)

Anonymkode: e2a84...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er pent med jordbær. Spiller ikke all verdens rolle om de ikke smaker så mye hvis du har annen god frukt. Evt kan du kjøpe en kurv med bringebær og drysse dem over til slutt. De går jo lett i stykker hvis du blander dem med resten. 

Anonymkode: a1d7c...c6d

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte å lage fruktsalat imorgen å har ofte jordbær i,men da har jeg laget det på sommeren. Ville dere styrt unna jordbær nå? De som er i butikken er vel kanskje ikke så søte? Får gjester imorgen så viktig at det blir godt :)

Hvis de er gode så hadde jeg brukt de, men jeg synes ikke at alle de som man får i butikkene nå er gode

Anonymkode: 87d47...e9c

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de er gode så hadde jeg brukt de, men jeg synes ikke at alle de som man får i butikkene nå er gode

Anonymkode: 87d47...e9c

Nei var det jeg også tenkte.Men kan jo bare kjøpe en pakke å smake en før jeg eventuelt tar de oppi fruktsalaten. Er de sure så et det ikke verre enn at jeg kan ha de til neste dag med litt sukker og fløte på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...