Gå til innhold

Gravid med nr 2, fullstendig tom for energi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i straks uke 12, og føler meg som en vridd oppvaskklut. Så slapp, trøtt og blir sliten av den minste anstrengelse.

Husker ikke om det var like ille sist, eller om det var enklere uten en 2,5 åring å ta vare på.

Nå er jeg blitt veldig forkjølet i tillegg og føler meg ca 100 år. 

Det er litt sånn at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle våkenetter og to barn..

Anonymkode: 1df88...b4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på samme måte. Graviditeten med førstemann var en lek. Med nr to var jeg sykemeldt nesten hele graviditeten og lå bare på sofaen. Så kom ungen ut, og vipps hadde jeg masse energi! Livet med to barn er veldig bra.

Føler at det er lettere enn med ett, men det er nok fordi jeg husker at det var så slitsomt å være gravid. 

Lykke til 

Anonymkode: f8a71...e79

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg hadde det på samme måte. Graviditeten med førstemann var en lek. Med nr to var jeg sykemeldt nesten hele graviditeten og lå bare på sofaen. Så kom ungen ut, og vipps hadde jeg masse energi! Livet med to barn er veldig bra.

Føler at det er lettere enn med ett, men det er nok fordi jeg husker at det var så slitsomt å være gravid. 

Lykke til 

Anonymkode: f8a71...e79

Så fint å høre! 

Får dårlig samvittighet både for sønnen min og mannen min. Virker som om immunforsvaret også har blitt ikke-eksisterende. Forkjølet for 2 gang i år.

Burde ikke egentlig klage, barnet var svært etterlengtet 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gravid i straks uke 12, og føler meg som en vridd oppvaskklut. Så slapp, trøtt og blir sliten av den minste anstrengelse.

Husker ikke om det var like ille sist, eller om det var enklere uten en 2,5 åring å ta vare på.

Nå er jeg blitt veldig forkjølet i tillegg og føler meg ca 100 år. 

Det er litt sånn at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle våkenetter og to barn..

Plutselig en dag kan det tippe over. Jeg hadde det helt sånn i starten, og jeg har 3 barn fra før. Dette er mitt 4. barn som jeg går å bærer på nå..så blir en spennende overgang det også.

Husker siste to graviditeter på samme måte. Sliten i starten, så en masse energi (og sexlyst) og så drittlei - fødeklar. Haha :)

Masse lyee til;)

Anonymkode: 62989...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...