Gå til innhold

Overvektig i slalombakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske overvektig. Ca 90 kg (er høg).

Synes det er så ydmykende at det tar så lang tid før heisen begynner å dra meg. Andre som har lagt merke til dette, at tunge folk får veldig lang snor. 

Anonymkode: 5fb91...08f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri lagt merke til!! 

Anonymkode: d565a...be6

Skrevet

Ydmykende?? Det er jo enkel fysikk.

Det tar ikke lengre tid med deg enn med andre som har samme vekt.

Jeg forstår ikke hva som er så ydmykende med det. Men det at du tenker på dette og føler deg ydmyket av det betyr vel at du ikke har det godt med den vekten du har. Da er det flott at du kommer deg ut og er aktiv :) Legg om kostholdet ditt også, så er det ikke lang tid før du er normalvektig.

Anonymkode: 20d26...ba2

Skrevet

Det er garantert kun du som tenker på det. Å være 90 kg er dessuten ikke så enormt mye. 

All aktivitet er kjempebra, kos deg heller i bakken og ikke tenk på dette.  

Skrevet

Du får da ikke lenger snor enn de andre, hele tråden må ut før den trekker uansett om man veier 65 eller 90 kg vel?

Uansett, du er garantert ikke den eneste som veier 90 kg, for min høye og muskuløse mann (som er slank) er 89 kg idealvekt. Har aldri lagt merke til at skiheisen oppfører seg annerledes for han enn for lettere mennesker.

Anonymkode: f9175...070

Skrevet

Skiheisen dras like langt ut for alle. Snoren må helt ut, den stopper ikke før om man veier mindre. Hvis du legger merke til det neste gang, det er like stort mellomrom mellom ALLE i en skiheis. Stopp midt i bakken å se på heisen som drar alle opppver. 

Anonymkode: 3c439...bd0

Skrevet

Men ser at de andre blir dratt nesten med engang de tar den mellom beina, mens med meg så blir eg stående mange sekunder før den begynner å dra. Tenkte alle såg det og tenker "Oi, ho var tung". 😂

HI

Anonymkode: 5fb91...08f

Skrevet

ER det virkelig noen som legger merke til slikt?? Da har de seriøse problemer av noe slag.

Skrevet

Eller du bare er dreven og super rask til å få heisskål etc på plass slik at du får tid til overs? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...