Gå til innhold

Halvfeit, utrent, gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i pokker starter jeg med en eller annen form for trening som gir litt resultater?

Ikke visste jeg at jeg var gravid, så jeg gikk på strikt lavkarbo i første trimester..

Har nå spist litt mer naturlig da legen anbefalte meg dette, men da er det lettere å skeie ut også. Skjønner jeg må slutte med dette. 

Jeg går endel i løpet av uka da jeg ikke har bil. Går 20 min til butikken for å handle middag etc, har med meg 3 barn og en hund gjerne også. 

Bærer det med meg som et esel.

Går til lekeplasser og parker. Så tipper jeg går 4-5 dager i uken, en time i snitt.

Jeg vil rett og slett kjenne meg sterkere enn det jeg gjør nå. Jeg er 36 år så er ikke ungkua lengre heller. 

Drikker eller røyker ikke - aldri gjort.

Hvordan komme lett i gang? Gjerne noe som kan gjøre hjemme, eller ute i naturen. Studio har jeg ikke råd til nå før jeg har handlet alt til det nye barnet, og jeg går hjemme med minste, så å finne barnevakt for studio ser jeg ikke vist i.

Super takk for alle svar :)

Anonymkode: defd8...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange gode øvelser på YouTube som kan gjøres hjemme i stua og med kroppsvekt😊 7 min work out er også en fin app. 

Anonymkode: b1e01...a2f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes mange gode øvelser på YouTube som kan gjøres hjemme i stua og med kroppsvekt😊 7 min work out er også en fin app. 

Anonymkode: b1e01...a2f

Takk for svar :)

Jeg trente yoga sist...ikke at jeg følte det var så mye trening egentlig.. Men det tøyet meg godt og jeg sov som en stein etter hver økt. Så litt styrke først og så litt yoga?? Det er vel ikke skadelig selv om jeg ikke har trent styrke siden skolen?

HI

Anonymkode: defd8...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...