Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Jeg har en flott samboer, og vi har vært sammen i snart ti år. Vi har to herlige barn sammen, og en fin hverdag. Men. Jeg må innrømme at jeg savner å bli "verdsatt", "overrasket" osv. Jeg har ingen tvil om at han elsker meg, men jeg er ikke ett større menneske at jeg kjenner at det for engang skyld hadde vært koselig om overraskelsen kom derfra, og ikke bare herfra. Jeg trenger forøvrig ingenting på dagen idag, jeg mener det er minst like viktig å kunne overraske sin kjære den 23 februar som den 14. Er jeg urimelig som ønsker dette, eller bør jeg bare sette pris på at vi har det fint, og sette disse romantiske drømmene på hylla engang for alle? Anonymkode: 812f8...f66
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Jeg ville savnet det om mannen aldri tok initiativ til overraskelser innimellom. Trenger ikke være store ting, kan gjerne bare være småting i hverdagen. Men om det aldri skjedde tror jeg at det hadde gjort noe negativt med meg på sikt. Anbefaler deg å lese om "kjærlighetens fem språk". Det er en bok, men du finner ganske mye om det på nettet, også tester du kan ta for å se hva som er viktigst for deg. Så kan du få samboeren til å ta testen også. Det kan være et fint utgangspunkt for en samtale om dette, det blir ikke noen kritikk av ham, men en aksept av at dere er forskjellige. Når man forstår hvorfor bestemte ting er viktige for partneren så blir det ofte mer motiverende å gjøre ting for partneren som for en selv kanskje ikke er så viktige. Sjekk det ut Anonymkode: 21ea7...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå