Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #1 Skrevet 14. februar 2018 Jeg har noen dager fått vondt i noen sekunder helt på slutten når jeg tisser. Når blæra er nesten tømt. Svir ikke, men en type smerte som kommer nederst og går oppover i blæra. Også kjennes det ut som man ikke er ferdig å tisse noen ganger. I går var det nesten borte, i dag er drt hakke verre enn fet har vært. Og nå kjennes det ut som jeg må tisse igjen etter bare minutter. Og litt menstype smerter nederst i magen. Er det blærekatarr? Eller hva kan det være? Anonymkode: 5f558...8dc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #2 Skrevet 14. februar 2018 Høres ut som blærekatar ja. Men er du ikke verre etter flere dager er du heldig, på det stadiet hadde jeg krøpet grinende bortover gulvet. Men kontakt legen for en tisseprøve. Går du med det lenge kan det spre seg til nyrene og bli betennelse der. Anonymkode: d2d36...ceb
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #3 Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som blærekatar ja. Men er du ikke verre etter flere dager er du heldig, på det stadiet hadde jeg krøpet grinende bortover gulvet. Men kontakt legen for en tisseprøve. Går du med det lenge kan det spre seg til nyrene og bli betennelse der. Anonymkode: d2d36...ceb Takk. Ja må vel bare til legen da. Anonymkode: 5f558...8dc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #4 Skrevet 14. februar 2018 Drikk syrlig drikk (feks appelsinjuice), det er ikke bakteriene glad i. Og drikk masse vann for å skylle ut. Evt litt kaffe...lagt merke til at du må tisse mer av kaffe?! Tiss tiss tiss. Og minst mulig sukker (bakterier er glad i sukker. Anonymkode: f2507...edf
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #5 Skrevet 14. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Drikk syrlig drikk (feks appelsinjuice), det er ikke bakteriene glad i. Og drikk masse vann for å skylle ut. Evt litt kaffe...lagt merke til at du må tisse mer av kaffe?! Tiss tiss tiss. Og minst mulig sukker (bakterier er glad i sukker. Anonymkode: f2507...edf Drikker ikke kaffe 😉 Men skal drikke mer. Takk 😊 Anonymkode: 5f558...8dc
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 Ville sjekket urinen hos legen uansett. God bedring Anonymkode: e458e...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå