Gå til innhold

Jeg har klart å slutte med Otrivin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få dette ut, er nok flere som trenger hjelp :-)) 

Jeg har vært avhengig av nesespray i ca 12 år. Har ikke vært særlig motivert til å slutte, da jeg har blitt stresset bare av tanken på å ikke ha den i nærheten. Fikk for et år siden resept på Avamys fra fastlegen, men den har bare blitt liggende da jeg ikke har hatt troen på at den kunne hjelpe meg etter så mange år med avhengighet.

For et par uker siden bestemte jeg meg for at jeg var klar. Jeg trappet ned til barnenesespray en ukes tid, og begynte samtidig med Avamys noen ganger for dagen. Det tok ikke mange dager før jeg merket at jeg ikke trengte Otrivin! Etter litt over en uke var jeg faktisk sluttet med den, og det uten å være tett eller ha abstinenser :-) det er en sånn fantastisk følelse, og det er jo bare latterlig at jeg aldri har prøvd den før. Så til dere som sliter, få resept på Avamys! 

Anonymkode: fec53...ee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer! Det må jeg be om å få resept på fra legen! 

Anonymkode: fa062...8b2

Skrevet

Så bra! :) jeg har brukt nesespray i 9 år å klarer bare ikke slutte. Jeg blir så tett at føler at jeg ikke får puste å får ikke sove mer en ca en halvtime uten nesespray. 

Anonymkode: 1047b...d46

Skrevet

Så bra 👏😊Jeg fikk også avamys av legen og klarte å slutte med otrivin for ett par år siden 😃 Nå bruker jeg kun otrivin hvis jeg er forkjøla og er ikke avhengig av den lenger 👍

Anonymkode: 244c5...26a

Skrevet

Tusen takk 😃 Er så sjokkert over hvor lett det var! Har tidligere prøvd litt med brått avhold, saltvannsspray el, men har bare holdt en dag kanskje, får fullstendig panikk og får hverken puste eller sove. Men dette var bare så lett 😊😊 hadde aldri forventet dette. 

Hi

Anonymkode: fec53...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...