Gå til innhold

Flyktningguide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt lyst til å hjelpe flyktninger som kommer til Norge. Har ikke så mye penger til overs så å hjelpe økonomisk kan jeg dessverre ikke nå, men las litt om det å være flyktninghjelp. Er det noen som er det og vil fortelle hva det innebærer?

Anonymkode: b3186...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært det (hele familien) og det har bare vært hyggelig. Vi var naturligvis spente i starten, men det gikk så fint, og nå er vi gode venner. 

Vi har møttes mest hjemme hos hverandre. 

Røde kors gjorde en veldig god jobb med å matche, for vi har en del av de samme interessene.

Anonymkode: 6d3b6...b39

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har vært det (hele familien) og det har bare vært hyggelig. Vi var naturligvis spente i starten, men det gikk så fint, og nå er vi gode venner. 

Vi har møttes mest hjemme hos hverandre. 

Røde kors gjorde en veldig god jobb med å matche, for vi har en del av de samme interessene.

Anonymkode: 6d3b6...b39

Kunne tenke meg å ha med barna mine også. Det er lærerikt begge veier :-) Så de matcher oss med en familie med like interesser? Det høres jo supert ut! Hvor ofte er det normalt å møtes? 

Anonymkode: b3186...f04

Skrevet

Jeg var det i ca 6 mnd, jeg ble matchet med en enslig mor, noe jeg selv er. Det var veldig koselig, vi møttes både alene, og med barn. Men hennes mann kom tilbake, og da ønsket ikke hun å treffe meg mer.

Anonymkode: d0f56...ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...