Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Jeg har vært sammen med en mann siden mai i fjor. Vi har det helt ok sammen, men tilbringer ikke mye tid sammen. Siden mai har vi overnattet hos hverandre TO ganger. Vi har begge barn, hans er nesten voksne, mitt er i barneskolealder. Blir ofte til at han kommer hit etter at barnet mitt er lagt for kvelden. Det eneste vi har gjort sammen i alle disse månedene, er en tur på kino, en gåtur i byen, og en liten biltur. Vi har heller ingen felles interesser. Jeg synes vi er mer som gode venner (som har sex), enn kjærester. Og jeg synes egentlig det er greit. Har tenkt å snakke med han om dette, men er så redd.... Så redd for å såre han... Så redd han blir sint... Så redd for at han aldri vil snakke med meg igjen.... Jeg er jo glad i han, og han er virkelig en god mann. Men jeg har bare ikke lyst til å være i noe kjæresteforhold. Hjelp!! Hvordan skal jeg ta det opp, hva sier jeg??! Anonymkode: be940...493
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Hvorfor ikke bare la det være som det er!? Eller tenker du å ha sex med andre? Høres jo ideelt ut å ha en du slipper å plages med i hverdagen, men som gir deg sex og kos når du trenger det. Anonymkode: be88f...ad9
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 Jeg ville sagt det omtrent som du sier det her. Vær ærlig med ham. Selv om ærlighet kanskje sårer, så er det bedre på sikt, og mer respektfullt, å være ærlig med ham. Da får han også et valg om han ønsker å fortsette forholdet slik dere har hatt det, eller ikke. Problemet oppstår hvis den ene har mer følelser enn den andre, spesielt hvis den andre da finner en ny eller dater andre samtidig. Si det som det er, men på en best mulig måte. Her sier du jo mye fint om ham som person, samtidig som du forteller at du har innsett at du har mer vennefølelser for ham enn kjærestefølelser, og at du ønsker å være ærlig med ham. Anonymkode: b5eb8...2c9
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 Redd for at han skal bli sint? Pleier han å være det? Anonymkode: b01fe...297
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Hm.....ville du ha ønsket flere overnattinger? 2 overnattinger siden mai ifjor er jo ingenting..... Anonymkode: e6c3f...51e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #6 Skrevet 14. februar 2018 Hvis dere kun har fått til to overnattinger på denne tiden vil jeg tro ingen av dere er spesielt interessert i et mer forpliktende forhold.... Hvis han ikke maser veldig på deg om det da? Og at du har gitt uttrykk for at det vil bli mer senere? Anonymkode: 84cb1...3a7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2018 #7 Skrevet 14. februar 2018 Hadde han vært stormforelsket i deg hadde han garantert vært mer pågående og ønsket tilbringe mer tid med deg. jeg hadde bare latt det være uten å si noe. Om du er fornøyd med å ha det som det er nå er det vel ikke nødvendig å sette så mange ord på det vel. Anonymkode: 04ad3...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå