Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Kunne jeg bare hørt hvordan dere har/hadde det. Var det bare rett på sex og så hjem eller kos og var med hverandre? Vært lenge alene så kunne godt tenkt meg det. Anonymkode: 30ade...992
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Hadde en for noen år siden (da jeg var singel). Vi gjorde alt mulig. Så film, spiste middag hjemme og ute... lunsj og frokost på cafe av og til, møtte til og med et vennepar av han. Var på byen på natten sammen noen ganger... og hadde masse spennende sex Anonymkode: ef015...0d8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hadde en for noen år siden (da jeg var singel). Vi gjorde alt mulig. Så film, spiste middag hjemme og ute... lunsj og frokost på cafe av og til, møtte til og med et vennepar av han. Var på byen på natten sammen noen ganger... og hadde masse spennende sex Anonymkode: ef015...0d8 Hørtes koselig ut da, men ingen følelser ut over det? Anonymkode: 30ade...992
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #4 Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hørtes koselig ut da, men ingen følelser ut over det? Anonymkode: 30ade...992 Tja....hadde jo så klart følelser for han Men det var ikke et problem... var veldig glad i han, og ekstremt tiltrukket av den spennende sexen vi hadde og forholdet oss mellom. Men det var jo bare positivt. Jeg kunne gjøre hva jeg ville mens vi var "sammen", og det visste jeg han gjorde også. Ofret ikke det så mange tanker. Dessuten kunne vi aldri blitt sammen uansett. Tror det er nesten umulig å ikke ha noen følelser ovenfor en elsker.... de som sier det må lyve.... det er alltid følelser, men de følelsene trenger ikke handle om et savn etter noe mer eller "kjærlighets-følelser". Anonymkode: ef015...0d8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #5 Skrevet 13. februar 2018 Har hatt et par. En som jeg hadde i ungdommen var sex, men vi var også venner, og var sammen både bare oss 2, men også sammen med resten av vennegjengen. Denne sexen var kun vi 2 som visste om. En som jeg hadde som ung/voksen var også hemmelig, vi hadde sex, men jeg var også på besøk der, og vi hadde samtaler, han brukte nok meg som en fortrolig venn, jeg hadde andre venner å snakke fortrolig med. Han hadde også kjæreste på et tidspunkt hvor vi fortsatt hadde sex. En annen var det kun sex, og absolut ingenting mer. Han kom for sex, og dro. Anonymkode: 1f43a...7a9
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 På 2/13/2018 den 19.44, Anonym bruker skrev: Kunne jeg bare hørt hvordan dere har/hadde det. Var det bare rett på sex og så hjem eller kos og var med hverandre? Vært lenge alene så kunne godt tenkt meg det. Anonymkode: 30ade...992 Var nok helst det første. Vi var begge helt utsulta på det. Anonymkode: 4b760...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå