Gå til innhold

1 Trimester, blør mye og mistet symptomene

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag giftet jeg meg, og etter en lang dag, hadde jeg blødd igjennom underskjørtet til brudekjolen min. To dager før hadde jeg spottet litt i trusa, mistet all symptomer over en uke siden. Jeg blødde igjen idag, har ikke vondt. Friskt blod og ingen klumper. Tok en test igjen idag, positiv (vet den slår ut positiv selv om jeg har mistet, men måtte) Fått legetime imorgen, men sitter her å er lei meg. Har prøvd i tre år, og dette er første gangen det klaffer. Googler meg ihjel!

Noen som har blødd og mistet symptomene men som fortsatt var gravid? 

Anonymkode: 60e32...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, for en trist situasjon, og så på bryllupsdagen - hvor langt på vei er du? Jeg har hatt blødninger i to av mine svangerskap, den ene gangen gikk det galt, mens den andre nettopp dro avgårde i bilen sin... så alt håp er ikke ute, jeg blødde ganske mye begge ganger (syntes jeg selv i hvert fall), i det svangerskapet som gikk bra hadde jeg faktisk blødninger tre ganger. Jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

Så vanskelig for deg og dere! Sender gode tanker og ønsker dere et langt og godt ekteskap med masse glede.

Skrevet

Jeg har blødd og mistet symptomene i to svangerskap, der det ene gikk strålende og det andre går bra så langt (ca. halvveis nå). Gynekologen fortalte meg da at det er morkaken som lager symptomer, så man vil ikke miste dem så lenge morkaken fortsatt er der. Men de kan variere voldsomt i styrke og omfang! 

På den annen side har jeg mistet mange ganger. Da har jeg hatt masse symptomer og ingen blødninger, og fostrene har vært døde i opptil flere uker. 

Ut fra egen erfaring har jeg altså store forhåpninger om at alt fortsatt står bra til hos deg! 😊 Jeg har forstått det sånn at sterke smerter kombinert med blødninger er skummelt, men jeg fikk ikke inntrykk av at du har så vondt? 

Gratulerer med giftermål! 

Skrevet

Så fryktelig dum situasjon!  

Selv har jeg mistet noen ganger, men da har alltid blødningene vært vonde.  Hos meg har de vært veldig vonde, slik at jeg ikke kan føre en normal samtale mens det står på. Symptomene mine har ikke hatt noen betydning for svangerskapets vellykkethet. Jeg har kastet opp i dagesvis etter spontanabort, og hatt oppkastpauser i andre graviditeter. 

Blødninger trenger ikke være ensbetydende med spontanabort. Noen blør i svangerskap. Jeg har ei venninne som sovna på sofaen da hun var gravid, og da hun våknet var hele låra røde av blod. Det gikk helt fint.

Og det kan jo også tenkes at du har hatt to foster.  Det er noen som opplever å miste en tvilling.  

Så alt håp er ikke ute. Men godt du skal til legen, for å finne ut av ting. Uvissheten er ofte verst synes jeg.  

Anonymkode: 6c49a...cba

Skrevet

Har blødd i 2 av fire svangerskap. Det ene gikk bra, det andre endte i SA. Men jeg blødde ikke mye i det svangerskapet som gikk bra. Men da jeg mistet blødde jeg mye. 

Håper virkelig det går fint for dere etter så lang prøving å som nygifte❤️

Anonymkode: d2dd0...a9c

Skrevet

Ønsker deg Masse lykke til hos legen ❤️ Håper du får ultralyd og ser en liten bønne med et bankende hjerte 💕

Anonymkode: ace93...e2f

Skrevet

Lykke til hos legen! Krysser fingrene for dere!

Anonymkode: 50f62...09b

Skrevet

Å Nei. Så trist, og på bryllupsdagen 😢

Gratulerer med giftemål og masse lykke til med baby i magen, håper det går bra.

Anonymkode: 6a0eb...c16

Skrevet

jeg blødde mye i hele svangerskapet,men fikk en velskapt gutt :) lykke til

Anonymkode: 26a1b...445

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...