Gå til innhold

Dersom du var singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du hatt/funnet en eksker eller ventet til du fant kjæreste? 

Anonymkode: 0ac96...362

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha tatt i mot en elsker i påvente av noe mer. 

Anonymkode: e36b4...617

Skrevet

Ville ventet til jeg fikk meg kjæreste.  Sex handler først og fremst om nærhet for meg, og jeg må ha følelser for å nyte det

Anonymkode: 4a4b5...1ea

Skrevet

Ja takk til elsker!

Anonymkode: 41547...f29

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ville ventet til jeg fikk meg kjæreste.  Sex handler først og fremst om nærhet for meg, og jeg må ha følelser for å nyte det

Anonymkode: 4a4b5...1ea

Men følelser er jo mer enn ja eller nei. Det går jo fint an å like en fyr, og føle noe for han, uten at han er kjærestemateriale. 

Anonymkode: 41547...f29

Skrevet

Vanskelig å si uten å være der. Men hadde ikke hatt lyst å forhaste meg inn i et forhold fordi jeg savnet nærhet. Så om jeg hadde følt meg veldig ensom, så kanskje jeg vil valgt en elsker. 

Anonymkode: 33a4b...c62

Skrevet

Jeg skulle ikke hatt kjæreste på maaaange år, så hadde måttet ordne meg på andre måter ved behov. 

Anonymkode: 4d343...373

Skrevet

Kjæreste. Elsker er ikke noe for meg. Hvis sexen er bra får jeg følelser, og hvis sexen er dårlig kan det være det samme med hele greia 😂

Anonymkode: 55912...d04

Skrevet

Elsker. Både en dame og en mann😋 liker begge deler og savner jente sex😐 er ikke singel

Anonymkode: c0d5f...673

Skrevet

Elsker! Hvis jeg hadde blitt singel etter så mange år i forhold, så hadde jeg takker ja til flere elskere, og null kjæreste. Iallefall ei lang stund 😂

Anonymkode: a9a72...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...