Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #1 Skrevet 13. februar 2018 Hva er best? Kom gjerne med erfaringer. Jeg blir lett nuppete også, dessverre. Så har du noen tips mot det også, blir jeg glad! Anonymkode: 8c967...5a1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #2 Skrevet 13. februar 2018 Voksing funker ikke på meg, har prøvd både hjemme og på salong og jeg er like hårete når de er ferdig... Dessuten blir huden min kjemperød i mange timer etterpå. Epilator har jeg aldri prøvd. Har endt opp med å bare barbere med en sånn øyenbrynskniv. Ikke ideelt siden det er umulig å ta alt, men bedre enn skikkelig bart. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var blondine altså, det forbanna brune håret er irriterende noen ganger 😂 Anonymkode: 34a24...9f1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #3 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Voksing funker ikke på meg, har prøvd både hjemme og på salong og jeg er like hårete når de er ferdig... Dessuten blir huden min kjemperød i mange timer etterpå. Epilator har jeg aldri prøvd. Har endt opp med å bare barbere med en sånn øyenbrynskniv. Ikke ideelt siden det er umulig å ta alt, men bedre enn skikkelig bart. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var blondine altså, det forbanna brune håret er irriterende noen ganger 😂 Anonymkode: 34a24...9f1 jeg er blondine med hvite, små dun på overleppen. sto og pratet med en kollega, og brått sier han; du har bart! så... vet ikke om det er bedre å være blond. vokser dunene her (efter den kommentaren), men voks fester så dårlig på sånne små dun - så napper det meste med pinsett. tenk at en idiots kommentar får meg til å gjøre dette :-/ det er jeg flau over. Anonymkode: 71ce5...07e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå