Gå til innhold

kjekk mann men crazy eks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg har fått endel sms er av en ganske kjekk mann. Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å møte ham, slik han foreslår. Problemet er at han har en crazy eks og dermed tør jeg ikke å besvare hans meldinger. Er jeg urettferdig mot ham? Jeg har barn og kan ikke bringe galskap inn i livet mitt. Er dere enige med meg?

Anonymkode: f8ca0...f15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde trolig ikke orket. Da måtte jeg ha kjent mannen godt fra før han ble sammen med den eksen hans.

Det finnes damer som er crazy, men det er også mange menn som selv er problemet som påstår eksen er crazy.

Er det han selv som sier eksen er crazy? Og dere har ikke møtt hverandre enda?

Anonymkode: bf894...20b

Skrevet

Ingen tvil om at det finnes mange galninger der ute, men jeg syns det er et rødt flagg når menn basunerer ut at eksen er gal før dere i det helt tatt er et par. 

Anonymkode: e5eb5...07c

Skrevet

Nei, han sier aldri noe. Det er jeg som sier pga egen erfaring. Men jeg føler meg tiltrukket til ham. Han er kjekk å prate med, har kjent dem i mange år. De har gått fra hverandre for lenge siden. Hun har ny mann men hun er helt crazy. Jeg har møtt ham flere ganger og kjenner ham godt. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, Jeg har fått endel sms er av en ganske kjekk mann. Jeg kunne faktisk ha tenkt meg å møte ham, slik han foreslår. Problemet er at han har en crazy eks og dermed tør jeg ikke å besvare hans meldinger. Er jeg urettferdig mot ham? Jeg har barn og kan ikke bringe galskap inn i livet mitt. Er dere enige med meg?

Vet du at eksen er gal, eller er det mannen du enda ikke dater som sier hun er det? 

Either way, lyser de røde lampene....

Anonymkode: f2fb6...e55

Skrevet

Fikk barn med en fyr som hadde en crazy eks. Skulle ha ventet til jeg fant meg en uten strings attached. 

Anonymkode: c92fc...e6b

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han sier aldri noe. Det er jeg som sier pga egen erfaring. Men jeg føler meg tiltrukket til ham. Han er kjekk å prate med, har kjent dem i mange år. De har gått fra hverandre for lenge siden. Hun har ny mann men hun er helt crazy. Jeg har møtt ham flere ganger og kjenner ham godt. 

Hvor crazy?

Anonymkode: 7da89...182

Skrevet

Det sier jo en del om mammen hvis han frivillig har vært sammen med en dame sommer "helt crazy"...

Anonymkode: 89810...2f9

Skrevet

Skulle tro det var barneskolen. Er rimelig mettet av å høre om "crazy ekser" og hvor grusomme de er, til tross for at man selv valgte å være sammen med dem i x antall år. SÅÅÅÅ crazy kan de jo umulig ha vært. Eller er det kanskje en vanlig greie å omtale eksene sine som? Heller den siste gitt ;-) 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sier jo en del om mammen hvis han frivillig har vært sammen med en dame sommer "helt crazy"...

Dette er jeg så lei av å høre..

Jeg var sammen med min eks i 20 år, og fikk 4 barn med ham. 

Likevel befant jeg meg plutselig i en situasjon hvor han, etter vårt brudd, har vært truende og voldelig mot meg. Altså det noe vil kalle crazy, hvis de hadde sett det.

Han har i forholdet også vært ganske utfordrende (ikke voldelig) innimellom. Men livet er ikke svart/hvitt og når man lever oppi det så blir man litt blind. Det er jo slik hverdagen er og man tenker at andre har det ikke rosenrødt de heller. Jeg tok til fornuft til slutt, og er glad for det, men det er først i ettertid at jeg kan se nøytralt på det.

Det tok meg et par år å finne styrke til å gå fra han, selv om jeg ikke hadde det bra. På det tidspunktet hadde jeg mistet følelsene. Lenge var jeg blendet av kjærlighet og instinkt for å holde familien samlet. Og forsvarte at jeg måtte leve ulykkelig med at barna tross alt hadde det bra og var skjermet/skånet. (Han var ikke voldelig mot meg i forholdet, bare så det er sagt)

Anonymkode: 5d7bb...d4e

Skrevet

jeg synes ikke det er greit og kutte ut noen bare pga eksen er gal, dårlig unnskylding

Anonymkode: 377df...f14

Skrevet

Har dei barn i lag hadde jeg styrt unna.

Ingen barn i lag kvifor svare eksen ?????? Barre og over sjå eksen ikkje svar på telf,meldinger og etc. Det er da eksen lager helvete og det er da du skal fortsette og over sjå eksen. Svarer du, er løpet i gang og eksen koser seg. 

Anonymkode: 90531...efe

Skrevet
På 12. februar 2018 den 23.53, Anonym bruker skrev:

Vet du at eksen er gal, eller er det mannen du enda ikke dater som sier hun er det? 

Either way, lyser de røde lampene....

Eksen hans er gal og det er jeg som sier det. Han har ikke sagt noe om eksen sin. 

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skulle tro det var barneskolen. Er rimelig mettet av å høre om "crazy ekser" og hvor grusomme de er, til tross for at man selv valgte å være sammen med dem i x antall år. SÅÅÅÅ crazy kan de jo umulig ha vært. Eller er det kanskje en vanlig greie å omtale eksene sine som? Heller den siste gitt ;-) 

I det tilfellet jeg snakker om (jeg er ikke HI) så skrudde det seg til etter hvert. Glad og morsom dame først, mer og mer sjalu og gæren etter at barna ble født. Kanskje barselpsykose, ikke vet jeg. Selv kom jeg inn i bildet 5 år etter skilsmissen. Da ble barna brukt som pressmiddel morgen, middag og kveld.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

I det tilfellet jeg snakker om (jeg er ikke HI) så skrudde det seg til etter hvert. Glad og morsom dame først, mer og mer sjalu og gæren etter at barna ble født. Kanskje barselpsykose, ikke vet jeg. Selv kom jeg inn i bildet 5 år etter skilsmissen. Da ble barna brukt som pressmiddel morgen, middag og kveld.

Det er det samme med min manns eks, hun tok helt av når de fikk et barn og hverdagen ble preget av psykisk og fysisk vold. Og gjett om hun skjøv barnet foran seg.. Barnet er nå ung voksen og vil ikke ha kontakt med sin mor. 

Anonymkode: 1ab12...9bb

Skrevet

Keg hadde ikke orket et forhold hvor eksen hele tiden blander seg inn. Det er slitsomt i lengden. Det å sitte på nåler og hele tiden vurdere hva man kan og ikke både offentlig og privat.... nei takk! 

Anonymkode: 111db...62f

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jeg så lei av å høre..

Jeg var sammen med min eks i 20 år, og fikk 4 barn med ham. 

Likevel befant jeg meg plutselig i en situasjon hvor han, etter vårt brudd, har vært truende og voldelig mot meg. Altså det noe vil kalle crazy, hvis de hadde sett det.

Han har i forholdet også vært ganske utfordrende (ikke voldelig) innimellom. Men livet er ikke svart/hvitt og når man lever oppi det så blir man litt blind. Det er jo slik hverdagen er og man tenker at andre har det ikke rosenrødt de heller. Jeg tok til fornuft til slutt, og er glad for det, men det er først i ettertid at jeg kan se nøytralt på det.

Det tok meg et par år å finne styrke til å gå fra han, selv om jeg ikke hadde det bra. På det tidspunktet hadde jeg mistet følelsene. Lenge var jeg blendet av kjærlighet og instinkt for å holde familien samlet. Og forsvarte at jeg måtte leve ulykkelig med at barna tross alt hadde det bra og var skjermet/skånet. (Han var ikke voldelig mot meg i forholdet, bare så det er sagt)

Anonymkode: 5d7bb...d4e

Men du er jo ikke fasiten for alle.

Å klage over hvor crazy eksen er sier som regel mest om en selv. Hvis man frivillig er sammen med noen som man anser som crazy så er man i veldig mange tilfeller ikke helt optimal selv heller. Og NEEEEIIII, nå snakker jeg ikke om de tilfellene der psykisk/fysisk vold gjør at man ikke tør å bryte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...