Gå til innhold

Hard forkjølelse som går i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Barnet vårt pleier ikke å klage over svimmelhet, dårlig matlyst etc ved forkjølelse. Har i dag også hostet mye, riktignok tørrhoste.

Anonymkode: 77456...20e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Influensa?

Anonymkode: 9ae03...f48

Skrevet

Begynte som typisk forkjølelse med vond hals, derfor tviler jeg på influensa.

Skrevet

JA. Omtrent alle på jobb har hatt det. To vært hos legen. De hadde begge et forkjølelsesvirus jeg ikke husker navnet på. Men var ikke influensa. Den er visst veldig tøff. Jeg hadde feber i tre dager selv og fikk halsbetennelse. 

Anonymkode: 73ca5...ba5

Skrevet

Jepp! Mannen har vært sengeliggende i to uker, og nå ble sjuåringen dårlig også. Forkjøla, vondt i hodet og feber. Vi hadde besøk av håndverkere som jobber med et prosjekt i hele området her, og de sa at i nesten alle leilighetene var det noen hjemme pga sykdom. Naboen er forresten også sengeliggende på andre uka. 

Skrevet

Ja, føler alle rundt meg har vært syk i løpet av de siste ukene.

Anonymkode: 9b396...851

Skrevet

Ikke bare i Oslo. På jobben min har folk klappa sammen en etter en, og de fleste har vært hjemme i ei ukes tid. Nå er det min tur.

Skrevet

Hos oss har familien vært syk i fem uker. Først den ene, så den neste, så den tredje etc

Anonymkode: 49de3...1d6

Skrevet

Ja, vi er på fjerde uka. En etter en har blitt syk. Slitsomt. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Begynte som typisk forkjølelse med vond hals, derfor tviler jeg på influensa.

Nå bor jeg litt utenfor Oslo, men her går det mye influensa, og det startet med vondt i halsen hos både meg og sønnen min. (Var legen som sa det var influensa, vi dro dit fordi sønnen hadde feber så lenge.)

Anonymkode: 4dd7b...905

Skrevet

Vi har vært dårlige både hjemme og på jobb her. Ikke opplevd det før på den låten, så sikkert på at det har vært noe ekstra hardt i år.

Anonymkode: b7e65...985

Skrevet

min 5åring har infulensa, hoster mye, vondt i leddene og høy feber :/ 4 dagen nå

Anonymkode: d45b0...d57

Skrevet

Bor noen timer unna Oslo, og synes det virker som om både forkjølelse og influensa har vært, og er, heftig i år. Folk «faller som fluer» rundt her, både på jobb, barnehage og skole. Er selv lærer, og hadde på det meste nesten 40 % fravær av elever i klassen min. Selv går jeg stort sett klar for sykdom, og her hjemme har kun mannen vært syk. Da lå han i tillegg rett ut i nesten 2 uker. Ingen av våre 3 barn har vært særlig syke, bortsett fra minstemann som nå har fått omgangssyke (men han er allerede på bena igjen, og skal i barnehage i morra).

Anonymkode: a0393...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...