Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Jeg har en gutt på 6 år som før aldri bannet,men nå når han er begynt på skole så kommer han hjem å sier mange banneord. Hva gjør dere hvis barnet på 6-7 år banner? Sier jeg nei å at det ikke er lov å si sånne stygge ord,så er det jo enda gøyere å si det hundre ganger til. Anonymkode: f81ee...3e0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Ignorerer. Anonymkode: 4ad7c...90e
*Miss Marple* Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Ignorerer og fortsetter med mitt som om ingenting har skjedd. Det er kjedelig å provosere om ingen reagerer.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ignorerer. Anonymkode: 4ad7c...90e Det funket veldig bra når han var mindre hvertfall,for han har jo prøvd å si banneord før også men når jeg ikke har reagert på ordene så sluttet han. Var på usikker på om det forsatt er greit å bare overhøre det eller om han burde få en kondekvens hvis han sier sånt. Men da prøver jeg nok bare å ignorere det å se hvordan det går. Anonymkode: f81ee...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå