Gå til innhold

Hadde dere syntes det var greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ha med to 1. klassinger i svømmehallen alene? Den ene svømmer sånn delvis, den andre ikke.

Anonymkode: 4ea15...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er i vannet sammen med de hadde det selvsagt vært helt greit. 

Skrevet

Det kommer litt an på om de kan oppføre seg. Men det er jo ikke akkurat en voksen per elev når de har svømming på skolen.

Anonymkode: fff13...9a4

Skrevet

Ja, skal være i vannet, og de kan å oppføre seg. Takk for svar👍

Hi

Anonymkode: 4ea15...125

Skrevet

Ikke noe problem

Anonymkode: 83453...ab4

Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med det, så lenge de ikke er av typen som løper i hver sin retning selv om man prøver å rope dem tilbake el.l.

Mannen derimot tør ikke å ha med et ekstra barn når han drar i svømmehallen med vår førsteklassing. Hadde vi hatt mer enn ett barn selv, så hadde han sikkert vært vant til det, men tenker enhver må kjenne etter hva man er komfortabel med.

Anonymkode: b1afe...ff8

Skrevet

Jeg har tvillinger som ikke svømmer og drar ikke alene med de i svømmehallen. dette er rolige unger, men jeg tar sikkerheten med største ansvar. 

Anonymkode: ab84c...669

Skrevet

Jeg reiste i svømmehallen med mine 3 barn som ikke kunne svømme. Hadde på de armringer. De største visste at om de ikke hørte etter så dro vi sporenstreks hjem. Minste var baby. De andre var 2 og 3😊

Anonymkode: 532de...81d

Skrevet

Det kommer veldig an på barna. De aller fleste kan oppføre seg fint i den alderen, men det finnes enkelte apekatter. Kan tenke meg et par elever i klassen til sønnen min som jeg aldri ville hatt ansvaret for i et basseng. Eller noe som helst annet sted😅

Drar alene med mine to under 6 år, null problem.

Anonymkode: 88a36...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...