Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Jeg har igjen 11 uker til termin og begynner å lure på om jeg er veldig sent ute med å ordne tingene til babyen 🙈 Har ikke funnet frem noe som babyen skal ha og mangler fortsatt å kjøpe masse 😅 Bør jeg begynne å sette frem tingene som seng og sånne ting? Anonymkode: ea44d...463
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Ca 1 mnd før termin har vi satt opp og gjort klart de store tingene(seng/vugge, vogn, bilstol(men ikke satt i bilen da) Klær og andre tekstiler har jeg brukt å gjøre klar fra ca 6 uker igjen til termin. Det aller meste har vært klart 3-4 uker før termin. For min del hadde det vært tidlig å gjøre klart nesten 3 mnd før termin, handle er ok, men ikke gjøre helt klart. Kjekt å ha noe å holde på med på slutten også. Formen min har vært så som så de siste ukene i et par av svangerskapene, men har klart å gjøre ting klart allikevel. Kan bli lange dager om man bare skal ligge å sofaen de siste ukene. Anonymkode: a584e...2eb
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Fikset klær i uke 36, følte da jeg var ekstremt tidlig ute. Vogn og seng osv ble fikset på termindato. Med nr 2 fikset jeg alt i uke 37+6, fikk brått onna over meg en dag. Fødte dagen etter. Med nr 3 fikset mannen og barna alt mens jeg og babyen var på barsel. 11 uker før hadde jeg knapt fortalt om graviditeten til andre enn nær familie og arbeidsgiver. 😂 Jepp. Vet jeg trolig er unormal. Anonymkode: 5aced...104
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Barna mine ble født i uke 32 og i uke 33. Vi hadde ingenting! 😂 kjøpte en pakke bleier og seng på vei hjem fra sykehuset hehe. Vi lærte ikke, og det samme skjedde med andre mann. Ingenting klart når han kom for tidlig heller. 🙈 Så ordne i stand rommet og ting og tang en stund før er et godt tips 😉 Anonymkode: 2e198...346
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Barna mine ble født i uke 32 og i uke 33. Vi hadde ingenting! 😂 kjøpte en pakke bleier og seng på vei hjem fra sykehuset hehe. Vi lærte ikke, og det samme skjedde med andre mann. Ingenting klart når han kom for tidlig heller. 🙈 Så ordne i stand rommet og ting og tang en stund før er et godt tips 😉 Anonymkode: 2e198...346 * Da han kom for tidlig Anonymkode: 2e198...346
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 Jeg hadde vogn, bilstol, stellebord og klær, tepper klart fra uke 30 cirka og sykehusbag fra uke 34. Syntes det var ganske greit da jeg ikke orket så mye de siste ukene. Første barnet kom 3 uker før. Anonymkode: 056fa...add
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 HI her. Jeg er i uke 30 nå, og synes egentlig selv jeg har det litt travelt. Mannen kjører langtransport så han er borte i ukedagene, og jeg er alene med 4åringen. Mannen skal om få uker begynne å kjøre nærtransport, men blir fortsatt borte til sent på kvelden. Jeg sliter allerede med ryggen og verre blir det. Jeg har de store tingene som seng og vogn etter 4åringen, men er fortsatt usikker på når jeg skal sette det frem. Jeg vil ikke sette det frem for tidlig, men vil heller ikke stresse med det om babyen plutselig kommer 😬 Anonymkode: ea44d...463
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2018 #8 Skrevet 13. februar 2018 var 4-5mnd på vei Anonymkode: f777f...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå