Gå til innhold

Dere med mine og dine barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med sommerferien hos dere? Klaffer det alltid at dere kan dra på ferie sammen eller er det innimellom dere må dra hver for dere?

Anonymkode: 61f8d...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i en mine, dine, våre familie. Det ble ofte to uker med hans og våre barn og to med mitt og våre barn. Prøvde en med alle barna sammen, men det ble kaos

Anonymkode: 92008...957

Skrevet

Nei, det klaffer ikke alltid med ferie sammen. Nå har vi hatt to år som det ikke har klaffet. Så da har jeg hatt ferie med mitt barn to uker og han har hatt to uker ferie med sine barn. 

Så har vi fått til en uke sammen uten barn. 

Det klaffer ikke i år heller.. 

Anonymkode: d000d...880

Skrevet

Det er ikke ønskelig med ferie bare alle sammen på en gang, både barna og de voksne ønsker jo litt alenetid med bare sine uten å ta hensyn til stesøsken også.

Det er ønskelig med både litt ferie hele storfamilien og litt ferie alene med bare sine barn.

Anonymkode: c3b88...86d

Skrevet

Jeg har to barn med to forskjellige. Jeg prøver time så vi alle får to uker sammen, og så er de to uker til fedrene sine. I år har kjæresten min også sitt barn mens jeg har mine, så da får vi noe ferie med barna og noe ferie bare meg og han. Helt perfekt😍☺️

Anonymkode: 5a3b7...fec

Skrevet

her er mine 4 alltid hos meg, da faren er død 

hans gutt er hos oss halve ferien altså 1 mnd og hos mor en mnd

våre 2 felles hele tiden selvsagt

Anonymkode: 224d5...640

Skrevet

så blir heldigvis ingen problemer her, vi drar på ferie både med de 6 som alltid bor her og med han som bor her anhver uke og ferier

Anonymkode: 224d5...640

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...