Gå til innhold

Misunnelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det er ei jeg gikk i klasse med, som HAR EI SÅ NYDELIG JENTE, det skulle ikke gått an!! Det er en søthet jeg ikke får beskrevet, den er altså SÅ VANVITTIG! Alle sier det! Hver gang moren nevnes, sier noen et eller annet, om at datteren burde blitt modell. Hun har et pent navn. Skikkelig langt, lyst hår....Det går ikke an å beskrive den ungen..... Så perfekt!!! Hun er også veldig snill, og blid.

Er så misunnelig på moren hennes... Tenk å ha et barn, som er så ubeskrivelig vakkert! (Jeg har forresten ikke egne barn, om noen skulle lure) Det eneste som ikke er perfekt, i livene deres, er at moren og faren til denne jenta, ikke er sammen lenger. That's it. Ellers, har de et nydelig hus, spiser alltid sunt, har mye tid, med hverandre... Vet ikke hvem jeg er mest sjalu på, av moren, eller datteren hennes... Men jeg vil også ha et så perfekt liv... Er disse tankene normale? 

Anonymkode: f46d3...94a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, det er ei jeg gikk i klasse med, som HAR EI SÅ NYDELIG JENTE, det skulle ikke gått an!! Det er en søthet jeg ikke får beskrevet, den er altså SÅ VANVITTIG! Alle sier det! Hver gang moren nevnes, sier noen et eller annet, om at datteren burde blitt modell. Hun har et pent navn. Skikkelig langt, lyst hår....Det går ikke an å beskrive den ungen..... Så perfekt!!! Hun er også veldig snill, og blid.

Er så misunnelig på moren hennes... Tenk å ha et barn, som er så ubeskrivelig vakkert! (Jeg har forresten ikke egne barn, om noen skulle lure) Det eneste som ikke er perfekt, i livene deres, er at moren og faren til denne jenta, ikke er sammen lenger. That's it. Ellers, har de et nydelig hus, spiser alltid sunt, har mye tid, med hverandre... Vet ikke hvem jeg er mest sjalu på, av moren, eller datteren hennes... Men jeg vil også ha et så perfekt liv... Er disse tankene normale? 

Du vet aldri hva som skjuler seg bak de perfekte veggene

Anonymkode: 18435...67f

Skrevet

Fasade, fasade, fasade.....

Ingen er perfekt, ingen lever perfekte liv.

Jeg er dessuten ikke sikkert på at det er særlig sunt å være så vakker, å vokse opp som bygdas vakreste barn og alltid få høre det tror jeg slett ikke er bra for et barn.

Anonymkode: 77364...788

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det du SER er perfekt. Det er ikke sikkert at alt er perfekt for det. 

Jeg hadde ei jente i klassen som var "perfekt". Hun var den peneste og mest populære. Men det er ikke alltid greit å være den peneste heller. Mange som "hatet" henne. Snakket stygt om henne, fordi de var misunnelige. Hun var veldig høy på seg selv, så hjalp ikke det helelr.Fikk hun en jobb, sa alle at hun fikk den fordi hun var pen. 

Jenta mi er vanlig pen. Men hun har så fine egenskaper ! Utrolig morsom , og hun har stor empati for andre. 

Anonymkode: 773a9...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...