Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Tja nå har det seg slik at jeg har en i 5 klasse som har brukt onenote i et år, nå skal også minste begynne å bruke onenote. men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal logge henne inn? må jeg slette brukeren til sønnen min? Begge må bruke samme pc. River av meg håret snart!! Noen som kan dette? Anonymkode: c87d4...6a6
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Du må opprette ulike brukere på pcen din sånn at barna dine kan være pålogget med hver sin bruker i Office dersom de deler maskin.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 42 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Du må opprette ulike brukere på pcen din sånn at barna dine kan være pålogget med hver sin bruker i Office dersom de deler maskin. Tuuuuusen takk Anonymkode: c87d4...6a6
Leini Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja nå har det seg slik at jeg har en i 5 klasse som har brukt onenote i et år, nå skal også minste begynne å bruke onenote. men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal logge henne inn? må jeg slette brukeren til sønnen min? Begge må bruke samme pc. River av meg håret snart!! Noen som kan dette? Anonymkode: c87d4...6a6 Ellers kan du søke Office 365 i nettleseren og gå til nettsiden, også logger de seg bare inn på nettversjonen. Litt enklere og mindre funksjoner, men helt sikkert mer enn nok.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 3 timer siden, Leini skrev: Ellers kan du søke Office 365 i nettleseren og gå til nettsiden, også logger de seg bare inn på nettversjonen. Litt enklere og mindre funksjoner, men helt sikkert mer enn nok. Laget flere brukere på pcen 😊 liker ikke nett versjonen 😊 Anonymkode: c87d4...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå