Gå til innhold

OneNote, to barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja nå har det seg slik at jeg har en i 5 klasse som har brukt onenote i et år, nå skal også minste begynne å bruke onenote.

men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal logge henne inn? må jeg slette brukeren til sønnen min? 

Begge må bruke samme pc. 

River av meg håret snart!! :rasende:

Noen som kan dette?

Anonymkode: c87d4...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må opprette ulike brukere på pcen din sånn at barna dine kan være pålogget med hver sin bruker i Office dersom de deler maskin. 

Skrevet
42 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Du må opprette ulike brukere på pcen din sånn at barna dine kan være pålogget med hver sin bruker i Office dersom de deler maskin. 

Tuuuuusen takk :D

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tja nå har det seg slik at jeg har en i 5 klasse som har brukt onenote i et år, nå skal også minste begynne å bruke onenote.

men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal logge henne inn? må jeg slette brukeren til sønnen min? 

Begge må bruke samme pc. 

River av meg håret snart!! :rasende:

Noen som kan dette?

Ellers kan du søke Office 365 i nettleseren og gå til nettsiden, også logger de seg bare inn på nettversjonen. Litt enklere og mindre funksjoner, men helt sikkert mer enn nok.

Skrevet
3 timer siden, Leini skrev:

Ellers kan du søke Office 365 i nettleseren og gå til nettsiden, også logger de seg bare inn på nettversjonen. Litt enklere og mindre funksjoner, men helt sikkert mer enn nok.

Laget flere brukere på pcen 😊 liker ikke nett versjonen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...