Gå til innhold

Dere som er sykepleiere...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tjener dere? Hvor stor stilling jobber dere? Hvor lenge har dere jobbet? Hvor jobber dere nå?

 

Takker for svar 😊

Anonymkode: ec3fa...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en årslønn på underkant av 400 000 uten tillegg i 100% stilling. Har selv en stilling på 60%, men pga tilegg, ekstravakter og overtid tjener jeg mer en dette. Jobbet i 2 år. Sykehus.

 

Anonymkode: b3e96...af7

Skrevet

Venninnen min er spesialsykepleier i 100%stilling. Hun tjener rett over 700.000 + ekstravakter.

Anonymkode: f685d...972

Skrevet

Jeg jobber 100% på sykehus, har ca 630 000 med tilleggene. Jobbet i over 10 år. 

Anonymkode: 4212f...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...