Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Hvor mye tjener dere? Hvor stor stilling jobber dere? Hvor lenge har dere jobbet? Hvor jobber dere nå? Takker for svar 😊 Anonymkode: ec3fa...aba
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Har en årslønn på underkant av 400 000 uten tillegg i 100% stilling. Har selv en stilling på 60%, men pga tilegg, ekstravakter og overtid tjener jeg mer en dette. Jobbet i 2 år. Sykehus. Anonymkode: b3e96...af7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Venninnen min er spesialsykepleier i 100%stilling. Hun tjener rett over 700.000 + ekstravakter. Anonymkode: f685d...972
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Jeg jobber 100% på sykehus, har ca 630 000 med tilleggene. Jobbet i over 10 år. Anonymkode: 4212f...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå