Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Frem til jeg ble 17 var jeg ganske aktiv, livlig og litt vill av meg. Jeg likte å gjøre stunt-triks, være på tivoli og bare være aktiv med venner. Plutselig var det som at jeg gikk på en smell. Jeg begynte å slite noe voldsomt med hodepine og svimmelhet. Sovnet fra vennebesøk og skoletimer, mistet matlysten og ble bare mindre og mindre aktiv og sosial. Min mor beskyldte meg for doping på grunn av at pupillene utvidet seg og krympet noe enormt. Det har egentlig bare blitt verre med årene og etter at jeg fikk barn har jeg også begynt å slite med mye smerter i kroppen og har fått diagnosen fibromyalgi. Jeg er så lei av å alltid være svimmel, kvalm og sliten. Så lei av å ha en kropp som alltid murrer og verker. Lei av å føle jeg besvimer bare jeg snur på hodet. Ikke kan se på at barna mine disser uten å ville kaste opp. Ikke tåler å se på aktive mennesker med stripete klær, lys som blinker litt, tv-serier/filmer som inneholder for mye lys/fargeskifte over kort tid, sånn at det blir flimring, som foreks. diskolys. Sliter med bilturer, ferger, fly. Alt som rører på seg ødelegger dagen min. Har lyst til å ta med barna mine på tivoli og delta aktivt med dem. Bli med i klatreparker, lekeland, kino, alt sånt som er så gøy å gjøre med barna. Er så lei av å være mammaen som ikke tåler lyd, lys og bevegelse. Føler meg så udugelig. Så verdiløs. Verdens verste mamma. Anonymkode: cd8c6...7e7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Har du sjekket om det kan være noe å gjøre med det? Anonymkode: b3475...573
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du sjekket om det kan være noe å gjøre med det? Anonymkode: b3475...573 Har jo vært å klaget hos lege flere ganger, som bare skylder på vitaminmangel. Tar vitamintilskudd hele tiden og føler ingen bedring når nivåene mine er gode heller Anonymkode: cd8c6...7e7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Vurdert kognitiv terapi? Høres ut som du har noen negative tankemønstre. Anonymkode: a9dbd...697
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 Jeg har hatt det slik. Det som ble redningen for meg var kiropraktor med spesialisering i nevrologisk rehabilitering. Jeg gikk til Kim Lauvring. Nå holder han til på Nevrofunksjonelt senter i Oslo. Verdt å reise dit for. Vet også flere andre som reiser langt for behandling hos ham. Anonymkode: de67c...8d4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har jo vært å klaget hos lege flere ganger, som bare skylder på vitaminmangel. Tar vitamintilskudd hele tiden og føler ingen bedring når nivåene mine er gode heller Anonymkode: cd8c6...7e7 Finn en annen lege. Det der høres ut som en diagnose, enten migrene, krystallsyke, ettervirkninger fra hjernerystelse el lign. Anonymkode: 50d18...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå