Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Vi har tenkt å gå på visning, for vi synes at det er et kjempefint hus. Men noe plager meg. Når man ser på «hva er denne boligen solgt for» så ser man at huset har hatt litt for mange eiere på noen få mellom år. Dette er selger nr 6. Synes dere det er rart? Eller bør vi ikke la det skremme oss? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=113820521 Anonymkode: 743af...424
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #2 Skrevet 12. februar 2018 Jeg hadde vært skeptisk.. Kanskje det er grusomme naboer og ikke selve huset? Jeg hadde uansett ikke kjøpt det! Anonymkode: a0df3...a6f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Har du lest salgsoppgaven nøye og sett om det står noe der om eventuelle tvister? Eller andre ting som gjør det uattraktivt å bo der? Ellers tenker jeg det samme som den som skrev over her at naboene ved siden av kanskje er problemet. Såpass hurtig eierskifte hadde jeg personlig vært skeptisk til. Anonymkode: 6791b...1cf
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 Oj, der hadde jeg lekt litt detektiv. Hadde spurt nåværende selger hvis mulig, iallfall spurt megler. I tillegg hadde jeg tatt en telefon til hver av naboene. For med under 2 år i snitt botid på di siste eierene må det være et eller annet. Ligger rett ved siden av Romerikssenteret, men kan ikje skjønne at det skal være noe problem heller... Anonymkode: e3cb6...8bc
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 Kanskje det spøker der? Anonymkode: 4c1ca...67e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 Jeg hadde spurt. Vårt hus var solgt tre ganger på to år da vi kjøpte det. Jeg spurte hvorfor, og fikk svar. Første solgte fordi de arvet et gårdsbruk. Andre mistet et barn og orket ikke bo der, tredje skilte seg og ingen ville beholde huset. Vi har bodd der nå i 13 år i det hyggeligste nabolaget vi kan ønske oss. Tenk hva vi hadde gått glipp av om vi ikke hadde spurt.. Anonymkode: 41594...fb9
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 Det var det første jeg la merke til, og etter deres svar er jeg enda mer skeptisk 🙈 Jeg kan spørre megler men kommer han til å si sannhet? hi Anonymkode: 743af...424
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 Hvordan er det rundt romerikssenteret om kvelden da, henger det gjenger der, motorsykler, rånere i bil, støy? Jeg ville snakket med noen naboer jeg, trenger ikke være negativt å gjøre det. Her jeg bor er det en leilighet til salgs i nabohuset, og en dag ringte en dame på vår dør. Hun vurderte å kjøpe leiligheten og lurte på hvordan det var å bo i gata her, veldig hyggelig dame. Anonymkode: 1a446...c33
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var det første jeg la merke til, og etter deres svar er jeg enda mer skeptisk 🙈 Jeg kan spørre megler men kommer han til å si sannhet? hi Anonymkode: 743af...424 Megler skal si sannheten. Og fpr du det skriftelig har du en sak hvis han ikke gjør det. Jobber selv på Romerikssenteret og her er det så stille og rolig at jeg tror ikke det er grunnen. Anonymkode: e3cb6...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå