Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #1 Skrevet 12. februar 2018 Det jævla snøen 😫 Jeg er så lei å måke snø, i dag rakk jeg ikke å måke før jeg reiste på jobb, blir gøy å flytte på tung og våt snø i kveld. NOT Anonymkode: b8784...728
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #3 Skrevet 12. februar 2018 Hmm, har dere ikke mannfolk dere? Jeg har en mann og en sønn på 17 år jeg, og så lenge jeg vasker klærne dems får de væsågod vaske bilen min, klippe gress og møke snø, det er mannfolkarbeid Anonymkode: 6b971...4d5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #4 Skrevet 12. februar 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm, har dere ikke mannfolk dere? Jeg har en mann og en sønn på 17 år jeg, og så lenge jeg vasker klærne dems får de væsågod vaske bilen min, klippe gress og møke snø, det er mannfolkarbeid Anonymkode: 6b971...4d5 Jeg sørget for å få to sønner, han eldste på 5år er allerede i trening 😂👍 Anonymkode: eeaa8...40b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #5 Skrevet 12. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmm, har dere ikke mannfolk dere? Jeg har en mann og en sønn på 17 år jeg, og så lenge jeg vasker klærne dems får de væsågod vaske bilen min, klippe gress og møke snø, det er mannfolkarbeid Anonymkode: 6b971...4d5 Har en mann, men han har ikke helse til å ta det, så da ble det min jobb 😫🤯 Anonymkode: b8784...728
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #6 Skrevet 12. februar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmm, har dere ikke mannfolk dere? Jeg har en mann og en sønn på 17 år jeg, og så lenge jeg vasker klærne dems får de væsågod vaske bilen min, klippe gress og møke snø, det er mannfolkarbeid Anonymkode: 6b971...4d5 Det er det største tullet jeg har lest her inne. Det er ingenting i veien for at menn kan vaske klær eller damer bil. Anonymkode: 98880...a78
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #7 Skrevet 12. februar 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er det største tullet jeg har lest her inne. Det er ingenting i veien for at menn kan vaske klær eller damer bil. Anonymkode: 98880...a78 Selvfølgelig er det ingenting i veien for det, annet enn hva hver familie finner ut at fungerer best for dem. Her i huset fungerer det utmerket at jeg tar meg av klesvask og mannebeina tar seg av bilvask, snømåking og gressklipping. Jeg er fornøyd og de er fornøyd Anonymkode: 6b971...4d5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #8 Skrevet 12. februar 2018 Flytt til kysten på Sunnmøre. Her har vi vel brukt snøskuffa berre ein gong denne vinteren. 😜 Anonymkode: 357c9...534
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #9 Skrevet 12. februar 2018 Elsker vinter! Nå har femåringen lært seg å renne i storetrekket på skisenteret og fureåringen renner i mellomtrekket i sele sammen med bestefar. Da kan jeg renne på ski og bare passe meg selv 😂 Og snø i lavlandet forsvinner av seg selv i løpet av kort tid, null stress.. Anonymkode: d4a53...d4f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #10 Skrevet 12. februar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmm, har dere ikke mannfolk dere? Jeg har en mann og en sønn på 17 år jeg, og så lenge jeg vasker klærne dems får de væsågod vaske bilen min, klippe gress og møke snø, det er mannfolkarbeid Anonymkode: 6b971...4d5 Har nok dessverre ikke mann. Men, klarer både å vaske bil, klippe plen og måke snø selv. Skjønt, jeg har stor hjelp både i datteren min på 14 og sønnen min på 12. De hjelper også til med klesvask og husarbeid. For ikke f om noen av mine barn skal starte voksenlivet med innstillingen om mannfolk-/kvinnfolkarbeid. De skal heller ikke være i en situasjon der de er avhengig av en partner av det motsatte kjønn for å klare hverdagens gjøremål. Så det er litt skremmende at en voksen dame fortsatt er av den oppfattelse av at det er noe som heter mannfolk- og kvinnfolksarbeis... Anonymkode: 45d27...ec1
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #11 Skrevet 12. februar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Elsker vinter! Nå har femåringen lært seg å renne i storetrekket på skisenteret og fureåringen renner i mellomtrekket i sele sammen med bestefar. Da kan jeg renne på ski og bare passe meg selv 😂 Og snø i lavlandet forsvinner av seg selv i løpet av kort tid, null stress.. Anonymkode: d4a53...d4f Utfordringen er at her i lavlandet på Østlandet er det ikke flere plasser å dumpe snøen som jeg måker ut av innkjørselen. Det begynner også å nærme seg grensen for atter en runde med takmåking. Jeg sliter med å komme meg på jobb pga brøytemannskapet rekker ikke å få tatt alle småveiene i løpet av natta. Da hjelper det lite med kosen i preppa bakker. Anonymkode: 45d27...ec1
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #12 Skrevet 12. februar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har nok dessverre ikke mann. Men, klarer både å vaske bil, klippe plen og måke snø selv. Skjønt, jeg har stor hjelp både i datteren min på 14 og sønnen min på 12. De hjelper også til med klesvask og husarbeid. For ikke f om noen av mine barn skal starte voksenlivet med innstillingen om mannfolk-/kvinnfolkarbeid. De skal heller ikke være i en situasjon der de er avhengig av en partner av det motsatte kjønn for å klare hverdagens gjøremål. Så det er litt skremmende at en voksen dame fortsatt er av den oppfattelse av at det er noe som heter mannfolk- og kvinnfolksarbeis... Anonymkode: 45d27...ec1 Jeg satte det blunkefjeset der for fortelle at jeg sier dette i en spøkefull tone altså.. Selvfølgelig kan gutta mine sette på en vaskemaskin, og selvfølgelig kan jeg både vaske bil og måke snø (og det var jeg som måkte frem søppeldunkene før søppelbilen kom i dag tidlig). Guttene mine er godt oppdratt når det kommer til deling av husarbeid og vet godt hva en fremtidig kone/samboer vil forvente av dem, men likevel er dette noe vi tuller med i heimen her og det er stort sett jeg som vasker klær og de som klipper gress, vasker bil og tar det meste av måking. Ingenting galt i det altså, vi lever ikke i 1950 selv om vi tuller litt med mannfolk- og kvinnfolkarbeid i heimen (blunk, blunk ) Anonymkode: 6b971...4d5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #13 Skrevet 12. februar 2018 Enig. Bruer vanligvis 45 min til jobb. I dag kom jeg for sent til et møte to timer etter at jeg reiste hjemmefra. Anonymkode: 1c703...9b0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #14 Skrevet 12. februar 2018 Ha ha, tenkte akkurat det samme når jeg måkte i sted og fikk snøfokk midt i fleisen når jeg strevde med å hive det høyt nok så det ikke kommer ned igjen. Bannet høyt ute her 😄 nok snø må... Men det har jammen meg begynt å snø igjen nå 😣 tok taket i helga og det var ikke moro å ta igjen det som kom ned 🙄 Anonymkode: 8f0de...906
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #15 Skrevet 12. februar 2018 Vanligvis så synes jeg ikke det er et problem, men nå har jeg feber, så viljen har ikke slått inn enda. Anonymkode: a5404...6b5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2018 #16 Skrevet 12. februar 2018 Det er helt kurant med vinter, snø og kuldegrader. 50 cm snø, -7 grader, vindstille og sol er det perfekte vinterværet. Nå er det derimot altfor mye snø, temperatur som fyker opp og ned, delvis vind også slik at snøen blir liggende i skavler. Sola har jeg glemt hvordan ser ut. Jeg trenger ikke all denne snøen! Hva i all verden skal jeg bruke den til??? Anonymkode: c8390...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå