Gå til innhold

Hva bruker man vasken på vaskerommet til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaskebøtter heller jeg helst ut i do. Hva bruker dere vasken på vaskerommet til?

Anonymkode: e6533...0f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen år siden jeg hadde det, men brukte den til noe håndvask. Skylle av støvler. Legge ting som har fått flekker i bløt. Hvis jeg en sjelden gang måtte klore noe. Vaske maaaange epler på en gang ;)  Farge klær. Skylle av klær som har fått mye jord/sand på seg.

Litt forskjellig. Ikke den vasken som var mest i bruk, men veldig praktisk å ha.

Anonymkode: 9b6f5...4fa

Skrevet

Skylle regntøy, fylle vannskålen til katten, legge voksduken som grodde fast i hagebordet i bløt, bløtlegge ullstrømpebukser med morsmelksbæsj, fylle vaskebøtta.. 

Anonymkode: ee986...94f

Skrevet

henge skitne uteklær over, mannen vasker malerkoster der, ungene bruker den til oppbevaring av refleksvester og votter... litt over middels ubrukelig

Anonymkode: a97cb...961

Skrevet

Bløtlegging, håndvask, fylle gulvbøtter, skylling av innmøkkete sportstøy og -sko, skylling av bhg-tøy.

Skrevet

Jeg bruker den hver gang jeg er på vaskerommet, til håndvask etter jeg har tatt i skittentøy, før jeg tar på rent tøy. Det hadde vært ganske tungvindt å løpe og vaske hender et annet sted midt i klesvasken.

Litt skjeldnere skyller jeg sand av skittent barnehagetøy, håndvask av ull, legger ting i klorvann osv. 

Jeg slenger også skitne, våte ting som mopper, kluter, vaskefiller o.l. til tørk på kanten av vasken før jeg sorterer det til vask. Men det kunne jeg selvfølgelig brukt kanten av ei vaskebøtte eller noe annet til. 

Anonymkode: 2cf4b...887

Skrevet

Vaske hender

Handvask

Snitte blomster og fylle vasar

Fylle bøtter og blomsterkanner

Ikkje ein essensiell ting å ha, men praktisk.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vaskebøtter heller jeg helst ut i do. Hva bruker dere vasken på vaskerommet til?

Tror ikke det er meningen at du skal tømme vaskebøtta i do. Den vannlåsen på do ("knekken" på avløpsrøret) vil få sand i seg. Og den sanda vil ikke bli med ut. 

Anonymkode: 8be0c...a6f

Skrevet

Vi brukte den kun til p vaske malekoster. Da vi pusset opp valgte vi å ra bort vasken. Kan ikke si at jeg har savnet den.....

Anonymkode: 72824...869

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det er meningen at du skal tømme vaskebøtta i do. Den vannlåsen på do ("knekken" på avløpsrøret) vil få sand i seg. Og den sanda vil ikke bli med ut. 

OK, men er det bedre i vasken da? Ser for meg at sand, rusk og hår vil gjøre større skade der?  

Ser at vask på vaskerommet ikke er noe must, selv om det høres kjekt ut å kunne tørke ekstra våte klær over den. 

Hi 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OK, men er det bedre i vasken da? Ser for meg at sand, rusk og hår vil gjøre større skade der?  

Hi 

Vasken blir ikke tett av bæsj og papir når sanda stenger for...

Skrevet

Den brukes aller mest til å tømme vanntanken på kondenstørketrommelen og å vaske hendene etter å ha gravd i skittentøyet for å sette på 60/90-graders vask. Skyller også skitne sko, støvler, regndresser osv. Fylle/tømme vaskebøtter. Skylle gulvmopper som henges over kanten. Skylle malepensler.

Anonymkode: ff04c...643

Skrevet

Alt over, i tillegg til å tømme beholderen i tørketrommelen. Har ikke vask på vaskerommet på hytta og det irriterer meg. 

Anonymkode: 1ac8f...485

Skrevet

Til å tømme kondensen fra tørketrommelen, til å skylle skitne ting, vaske malekoster mm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...