Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Har ikke hatt skikkelig mageknip/magekramper siden jeg var liten. Nå i kveld har jeg noen vannvittoge kramper i magen. Såpass at jeg krymper meg sammen, og rett før jeg brekker over i gråt, så roer de seg. Kommer jevnlig. Forferdelig. Er det vanlig å ha det slik ved typ omgangssyke/diaré? Jeg er ikke syk ellers, ikke kvalm, ikke dårlig på noen måte. Men har gått hele dagen med generelt vondt i kroppen. Noen tanker om hva det kam være? Må jeg belage meg på å tilbringe natten på toalettet? Anonymkode: 2aa31...61f
the amazing spidermamma Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Huff, stakkars deg. Det kan godt være en omgangssyke som arter seg sånn. Jeg hadde en sånn runde i fjor, skikkelig vondt var det. Men da var jeg vel tredjemann ut i familien, så jeg regnet liksom med at det ikke var noe annet, selv om man nesten begynner å bli usikker siden det er så vondt. Har du noen rundt deg som har hatt omgangssyke og kan ha smittet deg?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 13 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Huff, stakkars deg. Det kan godt være en omgangssyke som arter seg sånn. Jeg hadde en sånn runde i fjor, skikkelig vondt var det. Men da var jeg vel tredjemann ut i familien, så jeg regnet liksom med at det ikke var noe annet, selv om man nesten begynner å bli usikker siden det er så vondt. Har du noen rundt deg som har hatt omgangssyke og kan ha smittet deg? Uff.. Har virkelig ikke tid til å bli syk nå altså. Håper det går over snarest, og at jeg våkner helt fin i morgen. Er egentlig ingen jeg vet om at har hatt omgangssyke. Og ingen av unga har vært dårlig. Begynner jo nesten å lure på om det kan være noe jeg har spist. Men skjønner ikke helt hva det skal vært. Anonymkode: 2aa31...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå