Gå til innhold

Hadde dere blitt skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hat en sønn på snart 18 å. I dag er det morsdag og ikke hørt fra han. Hos far denne helgen. 

Anonymkode: 50d9f...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Morsdag er ikke en big deal for meg. Å forvente dette fra en 18-årig gutt er for mye, spør du meg 

Anonymkode: a6b18...a39

Skrevet

Du må jo lære han opp fra han er liten 😉

Anonymkode: 56e45...00a

Skrevet

Ja, det hadde jeg. Så her har han fått det inn med morsmelka, det forventes at det ringes selv i en alder av 30 :P

Anonymkode: 442f8...350

Skrevet

Tror kanskje du bare må senke forventningene. Min mann er helt håpløs. Jeg må minne han på å ringe både mor og far på fars/morsdag. 

Anonymkode: 33c73...600

Skrevet

Det hadde jeg blitt.. Har tre gutter og redd jeg blir glemt når de blir store :(

Anonymkode: 10cc4...4cd

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Det hadde jeg blitt.. Har tre gutter og redd jeg blir glemt når de blir store :(

Anonymkode: 10cc4...4cd

Glemt i livene deres, eller glemt denne ene dagen i året? Greit å se dette i perspektiv.

Anonymkode: a6b18...a39

Skrevet

Jeg har en datter på snart 18 som ikke har sagt et ord som ligner på gratulerer med dagen i dag. Og hun bor hos meg. Tar meg ikke bør av det

Anonymkode: acf88...dec

Skrevet

Store sønn har heller ikke meldt seg. Men det er helt greit. Han er ikke der og det er fjernt for ham. Han er superglad i meg, det er jeg ikke redd for.

Anonymkode: e9280...d6f

Skrevet

nei, du krever for mye da

Anonymkode: 99039...015

Skrevet

Min er nitten og skjønte i løpet av ettermiddagen at det var morsdag (fordi vi besøkte mormor med en gave 😝) Hadde aldri ventet av ham at han skulle huske det. Han har huet under armen.

Anonymkode: fe146...b05

Skrevet

Han sa i dag var det morsdag i går. De hadde visst blitt nevnt på skolen i dag. 

HI

Anonymkode: 50d9f...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...