Gå til innhold

Mens etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ha fått mens igjen 4 uker etter fødsel? Jeg fullammer, syns dette er litt rart. Noen som vet? 

Anonymkode: 3a804...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel være renselsen enda. Men noen får tilbake mens svært fort til tross for fullamming dessverre, det er vanskelig å si om det er renselse eller mens. 

Skrevet

Jeg har fått mensen tilbake 5-7 uker etter fødselen alle gangene. Har alltid fullammet.

Anonymkode: 20c9c...0b5

Skrevet

Nå siste gangen så kom faenskapen tilbake etter 5 uker. De andre gangene så gikk det vel et halvår eller noe.

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake med begge barna etter kun 6 uker.  Fullammet i 6 mnd med begge to og ammet til over året. Hadde regelmessig mens hver mnd etter fødselen 😂

Anonymkode: e6a23...a74

Skrevet

Det er ikke renselse, den ble fort ferdig, og dette lukter ingenting og ser mer ut som en mensblødnibg!😕 de andre gangene har det i det minste gått 3-4 mnd før den kom tilbake!😕

Skrevet

Skorpen etter der morkaken satt løsner noen uker etter fødsel, og da kan man få en blødning som nødvendig ikke er mensen. 

Anonymkode: 4554d...019

Skrevet

Får håpe det er det da, hadde vært fint å slippe unna en liten stund til i det minste😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...