Gå til innhold

Dere som er to voksne og et barn, hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blokk, leilighet, hus, rekkehus?

Hvor mange kvm? 

Anonymkode: 6eb22...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokkleiligheten på 55kvm med to soverom. Vi blir snart et barn til og tenker å fortsette å bo sånn. Det er herlig!

Skrevet

Enebolig på 200 kvm

Anonymkode: c186c...4c4

Skrevet

Da vi hadde et barn bodde vi i et lite hus med grunnflate på 74 kvm. Vi bodde i 2.etg også leide vi ut 1.etg. Leiligheten i 1.etg var litt mindre enn vår så vi hadde felles vaskerom og hver vår bod i 1.etg.

Vi hadde to soverom, kjøkken, stue og bad på våre 74 kvm og bodde veldig greit der samtidig som vi fikk inn husleie som vi brukte på oppgraderinger.

Bodde der også da vi fikk barn nr to, men kjøte nytt hus da minste var 1 år gammel.

Anonymkode: 1725d...fe8

Skrevet

Vi bor i rekkehus, ca 150 kvm, men en tredjedel (kjelleren) er uinnredet.

Anonymkode: de0e4...738

Skrevet

Leilighet på 244 m2, fire soverom, egentlig litt stort, men vi trives så godt her 😊

Anonymkode: b5efb...874

Skrevet

Tomannsbolig på ca 125 m2. Helt ok, vi har 3 soverom. Men jeg savner en ekstra stue, så vi kommer nok til å se etter noe større.

Anonymkode: c5425...d10

Skrevet

Halvpart av tomannsbolig med 3 soverom og hems. Ca 120 kvm. Vi har familie i utlandet, så gjesterom med ok størrelse er et must! 

Anonymkode: b2bff...187

Skrevet

Takk for svar! 

Vi er tre som bor i et hus på 179 kvm og føler det er mye til oss tre. 

Vurderer leilighet nå, men den er på 67 kvm, så er redd det blir for lite. 

Skrevet

Vi har enebolig på 210 Kvm, akkurat passe for oss 3 😊

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! 

Vi er tre som bor i et hus på 179 kvm og føler det er mye til oss tre. 

Vurderer leilighet nå, men den er på 67 kvm, så er redd det blir for lite. 

Jeg ville tenkt litt fremover om barnet er lite nå.

Jeg har tenåringer selv, og det er noe helt annet å ha i hus enn barnehagebarn. Når barna blir så store er det virkelig gull at de enten har et stort og godt soverom med plass til en sofa, TV osv så de kan ha venner på besøk i helgene eller ha en ekstra kjellerstue/loftstue.

Vi har kjellerstue og et bad nr to i kjelleren, det er virkelig helt fantastisk med tenåring i hus. Det er alltid en gjeng ungdommer på besøk der nede, akkurat som jeg håpet det ville bli da vi kjøpte dette huset. 17-åringen min har venner de aldri er hos fordi det ikke er noe sted å være hjemme hos dem.

Anonymkode: 1725d...fe8

Skrevet

Bor i enebolig på 110 kvm. Nå har vi veldig god plass (synes jeg), og har et stort soverom som ikke brukes. Jeg hadde klart meg fint med mindre plass, men tenker det kan være greit med litt ekstra plass når ungen blir eldre. 

Anonymkode: b7fbc...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...