Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Har brukt cerazette siden jeg fikk barn i desember 2016. Og har hatt mensen omtrent hver 4.uke. Fikk mensen 18 desember 2017 og fikk den ikke igjen før 2/2.-2018. Fra jeg forventet mensen 18/12-17 og til 1/2.18 har jeg tatt 6 graviditetstester, siste tok jeg i slutten av januar og fikk mensen 2/2. Hoppet over 3 piller 3 dager på rad for å se om det var det som gjorde at jeg ikke fikk mensen og jeg begynte å blø etter 3 dag uten p-pillen. Mannen er bortreist 1 mnd så har ikke hatt sex siden 27/1. Men i går ble jeg skikkelig kvalm og kastet opp 4 ganger og idag var jeg ganske fin imorges, men ble kvalm utover ettermiddagen og har kastet opp 3 ganger idag. Ingen av barna har hatt omgangssyken og jeg har ikke vært i kontakt med noen spm nylig har hatt det(så vidt jeg vet om) Jentungen sa hun var litt dårlig i går, trøtt og kvalm, men helt fin idag. Det jeg vil frem til er at et er vel ganske sikkert at jeg ikke er gravid sant? Siden jeg testet meg sist i slutten av januar og fikk mensen 2/2? Har litt noia for å bli gravid, da jeg vet jeg ikke hadde klart å ta abort og vi har ikke kapasitet til flere egentlig. Hilsen overhysterisk 32 åring🤪🙈 Anonymkode: 2a783...811
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 Alle testene har vært negative hi Anonymkode: 2a783...811
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 En test hadde slått ut når kvalme er på plass Anonymkode: ff8f8...ae9
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Når man bruker Cerazette, har man ikke mens. Man kan ha blødninger, men dette er altså ikke en menstruasjon (da pillen gjør at man ikke har eggløsning). Hvor mye/om man blør på mini-pille vil variere, men disse blødningene indikerer ikke graviditet/ikke graviditet. Skal mini-pille fungere optimalt, skal de tas ca samme tidspukt hver dag. Det at du gikk av pillen tre dager, gjør at den som prevensjon er mindre sikker en periode. Om det er graviditet eller har omgangssyke, må du nesten ta en test for å sjekke. Anonymkode: 0d968...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå