Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #1 Skrevet 11. februar 2018 Det ble dessverre over med samboer i fjor sommer. Men vi holdt kontakten litt etter Det, så ble det litt mer i jula og nå er vi på dateren. Det er spennende, gode følelser igjen- sånn forelska, ler masse. Han dropper trening med gutta for å være med meg. Han viser mer interesse. Vi er ikke sammen (ennå) men jeg lurer på når er det egentlig viktig å snakke om hva vi ønsker? Jeg vil ikke stresse med å finne ut om vi kommer til å bli sammen og vet han også ikke vil stresse. Hvordan kan jeg høre med han om hva han føler om fremtiden. Hvor lenge ble vi vente? Han har invitert meg på hotelltur en hel helg...... Så gutter/menn noen erfaring??? 😊 HI Anonymkode: e023b...b25
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #2 Skrevet 11. februar 2018 En hoteltur en hel helg er noe man gjør med en kjæreste. Jeg tror du bør ta snakken nå. Anonymkode: 6c18d...279
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #3 Skrevet 11. februar 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: En hoteltur en hel helg er noe man gjør med en kjæreste. Jeg tror du bør ta snakken nå. Anonymkode: 6c18d...279 Hehehe ja ikke sant😊 Han sier han har sterke følelser så....... er vel eeeeeegentlig ikke noe å lure på. 😉 Anonymkode: e023b...b25
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2018 #4 Skrevet 11. februar 2018 Enig med hun over, dere bør snakke med hverandre, jo før jo heller. Hvorfor ble det slutt mellom dere? Hvis dere hadde problemer i forholdet tidligere er det ikke noe som tilsier at dette vil bli noe bedre i neste runde siden dere tydeligvis fremdeles ikke snakker om slike ting. Har dere barn sammen? I så fall mener jeg at hvis dere skulle prøve på nytt så måtte dere først gå i parterapi sammen før dere blir offisielt kjærester igjen og involverer barna. Dere er kanskje forelsket nå, men skal dere ha en sjanse må dere begynne å kommunisere om de viktige tingene, det gjør dere ikke nå. Har dere barn sammen, krev at dere går i parterapi en periode for å rydde opp i årsakene til at det ble slutt sist! Og ikke minst for å lære dere å kommunisere bra sammen, noe dere tydeligvis fremdeles ikke gjør. Anonymkode: 8f369...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå