Gå til innhold

🌸 dere som har tatt bukplastikk 🌸 hjelp 🤪


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal straks inn på benken, og jeg lurer på om jeg har for stor body som skal på etter operasjon. 

Den er jo ikke stram?? Hun damen som hjalp meg  ang str, sa den passer. Men den er jo helt løs ? 😱  det er ikke noe hold inn 🤔 skal ikke det vere skikkelig stramme klær etterpå ?

Anonymkode: c1a84...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den skal være veldig stram, så da er den nok for stor ja. Ville absolutt byttet den for bodyen holder alt på plass og hjelper på smertene på det viset, det vil den ikke om den er for stor.

Anonymkode: 2cecc...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, må jeg ut med 1500,- enda en gang? 😅 kan jeg kjøpe holdin truse/singlet på Lindex ?

Anonymkode: c1a84...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, må jeg ut med 1500,- enda en gang? 😅 kan jeg kjøpe holdin truse/singlet på Lindex ?

Anonymkode: c1a84...993

Før hadde de noe som kaltes lumbawear truse(eller noe slikt) på sparkjøp, den går helt opp til puppene og er veldig trang. Den brukte jeg, men vet ikke om de har det nå da.

Anonymkode: 2cecc...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Får du ikke byttet den?

Anonymkode: 0beaa...75c

Tviler siden jeg ikke har kviteringen lenger 😯 kjøpte den for 4 mnd siden, så den har bare låge i skapet 🤨

Anonymkode: c1a84...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Før hadde de noe som kaltes lumbawear truse(eller noe slikt) på sparkjøp, den går helt opp til puppene og er veldig trang. Den brukte jeg, men vet ikke om de har det nå da.

Anonymkode: 2cecc...b9b

Takk for tips, skal sjekke det ut 😀

Anonymkode: c1a84...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tviler siden jeg ikke har kviteringen lenger 😯 kjøpte den for 4 mnd siden, så den har bare låge i skapet 🤨

Anonymkode: c1a84...993

Jeg ville prøvd. De er dyre, de plaggene der, så det er vel verdt et forsøk. Ev. ringe butikken og høre. 

Anonymkode: 0beaa...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bukplastikk? Sy opp muskler og alt? Ja shiiiiit stram. 
Jeg gjorde dette for noen år siden og betalte flere tusen for min på ...ja nå står det stille...på den butikken ved siden av gamle løpelabbet i Oslo. Jeg fikk en som dekket fra kne til under pupper og dekte ryggen. Åpen løsning nederst der du er på toa.. Kjøpte også magebelte som jeg brukte utenpå, samme butikk. Verdt det.

Anonymkode: c740f...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan bukplastikk? Sy opp muskler og alt? Ja shiiiiit stram. 
Jeg gjorde dette for noen år siden og betalte flere tusen for min på ...ja nå står det stille...på den butikken ved siden av gamle løpelabbet i Oslo. Jeg fikk en som dekket fra kne til under pupper og dekte ryggen. Åpen løsning nederst der du er på toa.. Kjøpte også magebelte som jeg brukte utenpå, samme butikk. Verdt det.

Anonymkode: c740f...343

Trenger ikke sy magemuskler, skal ta t snitt. 

Så du vil anbefale et magebelte i tillegg? Er samme Body vi har da ☺️

Anonymkode: c1a84...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...