Gå til innhold

Spørsmål om rengjøring av badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat flyttet for meg selv for første gang,så vær snille når jeg nå spør om noen dumme spørsmål :P hva vasker dere doringen med? Å kaster dere kluten etterpå? Å hva vasker dere speilet med?

Anonymkode: fb906...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er akkurat flyttet for meg selv for første gang,så vær snille når jeg nå spør om noen dumme spørsmål :P hva vasker dere doringen med? Å kaster dere kluten etterpå? Å hva vasker dere speilet med?

Jeg vasker doen med papir og jif baderom, bruker aldri klut på doen. Vasker speilet med papir og jif universal spray

Anonymkode: 9b570...a41

Skrevet

Doen vasker jeg med klorin spray og dopapir.

Speilet med microfiberklut og rent kaldt vann. Da blir det ikke skjolder. Er det masse såpesprut tørker jeg det bort ned papir først.

Anonymkode: aa743...fbd

Skrevet

Doen vasker jeg med klor. vasker doringen med dopapir. Speilen pleier jeg bare å slenge over med en tørr mikrofiberklut, den blir igrunn bare støvete her jeg bor nå siden tørketrommelen er på badet. Når jeg bodde med en mann var det vaskekluten over speilen for å få vekk alt det ekle og tørke av med dopapir. Meg og ungene har ikke klart å grise på det, men i skrivende stund så jeg at det må vaskes. Hatt overnattingsbesøk av noen unger noen dager og ser det er mye som må vaskes når de drar. 

Anonymkode: 70eeb...ade

Skrevet

Her er det flekker på speilet så spørs om det går vekk med bare vann

Skrevet

Vasker toalettet med klor engangs servietter, og spyler av toalettsetet i dusjen etterpå. Speil vasker jeg med mikrofiber klut. Dusjen med saliakk og zalo,også klorer jeg badeflisene i dusjen i ny og ne. 

Anonymkode: fb4e4...511

Skrevet

Vasker toalett med spesifikke kluter som kokvaskes etterpå. Bruker jif skurekrem og tørker av med våt klut etterpå. 

Anonymkode: c6218...ebd

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det flekker på speilet så spørs om det går vekk med bare vann

Microfiber og kaldt vann er ofte bedre enn masse vaskemiddel.

Eneste det ikke kan stille opp mot er fett.

Anonymkode: aa743...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...