Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #1 Skrevet 10. februar 2018 Interessen var enorm og de ble solgt med en gang. Damen som kjøpte disse bor i en annen kant av landet og fikk en tjeneste som heter Nimber til å hente disse hos meg. Hun ønsket å betale en på forhånd og en ved henting, noe som var greit for meg. Hun vippset beløpet for den ene lampen med en gang. Lampene ble hentet igår og sjåfør skulle si fra til henne at alt var iorden med lampene. Hun har fortsatt ikke betalt og jeg purret. Jeg fikk til svar for 6 timer siden at hun skal betale, uten at hun faktisk har gjort. Den siste skulle jo ha blitt betalt klokken 16 igår. I mellomtiden har jeg vært i kontakt med sjåføren som har satt seg villig til å ikke levere disse på tirsdag, dersom hun ikke betaler. I utgangspunktet, så trodde jeg at hun allerede hadde mottatt, så det var litt lettelse for meg at han besvarte. Synes dere jeg skal vente til tirsdag med å tilbakekalle? Ser for meg at det blir kludder her nå....... Anonymkode: 05a86...e52
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #3 Skrevet 10. februar 2018 Akkurat nå, Evablaum skrev: Hvem betaler sjåføren? Kjøper betaler sjåføren. Men er jo ikke sikkert han får penger av henne om han ikke leverer. Eller bare levere den ene lampen. Anonymkode: 05a86...e52
Evablaum Skrevet 10. februar 2018 #4 Skrevet 10. februar 2018 (endret) 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøper betaler sjåføren. Men er jo ikke sikkert han får penger av henne om han ikke leverer. Eller bare levere den ene lampen. Anonymkode: 05a86...e52 Er kjøper int i å betale ham for at han skal levere lampen tilbake til deg? Vil du betale ham i tilfelle? Endret 10. februar 2018 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #5 Skrevet 10. februar 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøper betaler sjåføren. Men er jo ikke sikkert han får penger av henne om han ikke leverer. Eller bare levere den ene lampen. Anonymkode: 05a86...e52 Da må du betale han da. Hvis ikke så kan du ikke be han om å la være å levere Anonymkode: cb929...bbe
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #6 Skrevet 10. februar 2018 Selg bare til folk som kan hente personlig Anonymkode: cf9f4...b05
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 29 minutter siden, Evablaum skrev: Er kjøper int i å betale ham for at han skal levere lampen tilbake til deg? Vil du betale ham i tilfelle? Jeg kan tilbakekalle begge lampene, hun har betalt for den ene og når jeg betaler henne tilbake, kan jeg trekke fra frakt og eventuelle fraktskader. Anonymkode: 05a86...e52
Evablaum Skrevet 10. februar 2018 #8 Skrevet 10. februar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan tilbakekalle begge lampene, hun har betalt for den ene og når jeg betaler henne tilbake, kan jeg trekke fra frakt og eventuelle fraktskader. Anonymkode: 05a86...e52 Det høres rett og rimelig ut
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2018 #9 Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, Evablaum skrev: Det høres rett og rimelig ut Takk, har stoppet dette nå. Mistenker at hun hadde tenkt å prute på prisen når lampene ankom. "Spiller" på at jeg bare ville akseptere. Men nå har hun et problem, siden jeg ved å stoppe sjåføren er den som skylder henne penger. Liker ikke uærlighet. Eller forsøk på. Anonymkode: 05a86...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå